וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בצרפת: מארסיי הציעה לאוסקר גלוך חוזה לחמש שנים

הקבוצה, שכבר הציעה בעבר סכום לא מספיק גבוה עבור קשר מכבי תל אביב, "מעוניינת לצרף כישרונות צעירים שיניבו לה רווח בעתיד"

מסיבת העיתונאים של ולאדן איביץ' לפתיחת העונה/צילום: אבי רוקח, עריכת וידאו: אביעד בלילי

היכולת הנפלאה שגילה אוסקר גלוך באליפות אירופה עד גיל 19 ממשיכה לעורר עניין מקבוצות באירופה. אחת מהן היא מארסיי, שסימנה את הטאלנט של מכבי תל אביב על פי דיווח אשר פורסם היום (חמישי) בתקשורת הצרפתית.

בעבר הקבוצה מהריביירה כבר הציעה 2.5 מיליון יורו עבור גלוך, אך במכבי תל אביב לא התרגשו, שכן הצהובים מצפים לקבל סכום גבוה הרבה יותר בתמורה לשחרור הקשר. בדיווח צוין כי חאבייר ריבאלטה, המנהל המקצועי הספרדי של מארסיי, מוביל מגמה של חיפוש אחר שחקנים צעירים בעלי פוטנציאל להניב רווחים למועדון בעתיד, ומטעמו יצרו קשר עם נציגיו של הישראלי הצעיר כדי להציע לו חוזה לחמש שנים במארסיי.

"מכבי תל אביב לא תשחרר בפחות מ-10 מיליון יורו, השחקן מצדו טרם קיבל החלטה ומעוניין לקחת את הזמן", טענו בצרפת. "לכוכב הצעיר של מכבי תל אביב יש את מה שנדרש בגיל הזה: ביטחון, כישרון ויכולת לשלוט במשחק ממרכז השדה".

אוסקר גלוך, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
אוסקר גלוך, שחקן מכבי תל אביב/דני מרון

מארסיי עברה לאחרונה חילופי מאמנים באופן מפתיע, כאשר חורחה סמפאולי עזב ופינה את מקומו לאיגור טודור, שעדיין ממתין לחיזוק משמעותי. אולימפיק תשחק בליגת האלופות בעונה הקרובה, כך שהצטרפות אליה יכולה להוות הזדמנות מפתה מבחינתו של גלוך בן ה-18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully