וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד קופרמן חתם במ.ס. אשדוד לעונה אחת עם אופציה לשתיים נוספות

עודכן לאחרונה: 14.7.2022 / 20:48

המגן היהודי-קולומביאני שנבחן בתקופה האחרונה, הרשים ויצטרף. גיל כהן האריך חוזה, מו"מ מתקדם מאוד להחתמת יניב מזרחי

מכבי נתניה פתחה את עונת 2022/23/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: אביעד בלילי

גיל כהן נשאר במ.ס. אשדוד: שחקן ההגנה בן ה-21 חתם לשלוש שנים נוספות במועדון באמצעות סוכנו עידן בן אבו, כאשר המטרה של שני הצדדים היא שבקיץ הבא הוא יימכר ויתקדם הלאה. הבלם, שיכול לתפקד גם כמגן שמאלי ושימש כקפטן הנבחרת הצעירה, עבר בכל נבחרות ישראל הצעירות והקבוצות הבכירות בליגת העל לוטשות עיניים אליו.

כאמור, בקבוצה מהדרום שואפים להפיק רווחים ממכירה עתידית של כהן, שמצדו יוכל להתקדם מבחינה כלכלית כתוצאה ממהלך שכזה, כאשר בחוזה החדש שלו באשדוד הוא כבר זכה לשדרוג נכבד בשכר. בעונה החולפת הוא ערך 30 הופעות בליגת העל, 27 מתוכן בהרכב.

כהן, שהחל את דרכו במ.ס. אשדוד בגיל 10, אמר לאחר החתימה: "שמח מאוד להמשיך במועדון בו גדלתי, שהפך לבית השני שלי. בעזרת השם העונה נעמוד במטרות שלנו ונביא את הקבוצה למקום הכי גבוה שאפשר".

שחקן מ.ס. אשדוד גיל כהן (משמאל) עם ג'קי בן זקן (באמצע) והסוכן עידן בן אבו. אתר מ.ס. אשדוד, אתר רשמי
שחקן מ.ס. אשדוד גיל כהן (משמאל) עם ג'קי בן זקן (באמצע) והסוכן עידן בן אבו/אתר רשמי, אתר מ.ס. אשדוד
שחקן מכבי נתניה יניב מזרחי, מול שי אליאס, שחקן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
עובר דרומה. יניב מזרחי/לירון מולדובן

במקביל, מ.ס. אשדוד נמצאת במשא ומתן מתקדם מאוד עם מכבי נתניה להעברת החלוץ יניב מזרחי, בעסקת השאלה עם אופציית רכישה. באשדוד רוצים להספיק לסגור את הפרטים האחרונים מול נתניה כדי שהחלוץ בן ה-27 ימריא הלילה למחנה האימונים של הקבוצה בסלובניה. באשדוד מעריכים שיפתרו את המחלוקות האחרונות מאחר שנתניה גם רוצה בעסקה.

באשדוד החליטו להטיס למחנה את אור אינברום לו יש חוזה לעונה הבאה, אבל הוא לא היה בתכניות. בקבוצה החליטו לתת לו צ'אנס הוגן בתקופה הקרובה ורק בהמשך להחליט אם הוא נשאר.

אשדוד תטיס למחנה גם את שני הנבחנים שלה בתקופה האחרונה, החלוץ אבנעזר ממאטו והקשר ההתקפי איסק פפואה. שניהם מרשימים עד כה וימשיכו להיבחן במשחקי האימון בסלובניה, בתקווה להשיג חוזה.

דויד קופרמן, שחקן מ.ס. אשדוד החדש. דוברות מ.ס. אשדוד, אתר רשמי
מצטרף לאשדוד. קופרמן/אתר רשמי, דוברות מ.ס. אשדוד

בתוך כך, המגן השמאלי דויד קופרמן חתם במועדון לשנה אחת עם אופציה לשנתיים נוספות. הקולומביאני היהודי בן ה-25 ששיחק בליגה הקולומביאנית מאז שהחל את קריירת הבוגרים שלו, נבחן בקבוצה בשבועיים האחרונים, ולאחר שהרשים את רן בן שמעון והצוות המקצועי, הצטרף באופן רשמי לסגל.

קופרמן אמר לאחר החתימה: "שמח מאוד להצטרף למועדון ספורט אשדוד. אני מודה לכל השחקנים, אנשי הצוות וההנהלה שקיבלו אותי בצורה נהדרת מהרגע שהגעתי לישראל. במהלך השבועיים האחרונים הכרתי חברים מדהימים בחדר ההלבשה ואני בטוח שתהיה לנו כאן קבוצה טובה העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully