וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלים את מצבת הישראלים: טראוויס ווריק חתם בהפועל תל אביב

14.7.2022 / 11:30

דני פרנקו צירף אליו את המתאזרח ששיחק אצלו בנהריה: "יוסיף לנו גיוון ועומק לקראת עונה עמוסה ומאתגרת". רז אדם הושאל לנס ציונה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 14.7/ספורט1

כפי שהיה צפוי, הפועל תל אביב הודיעה הבוקר (חמישי) על החתמתו של טראוויס ווריק, שילבש את המדים האדומים בעונה הקרובה. ווריק (31, 1.93) יפתח את עונתו השישית בליגת העל, לאחר שנתיים רצופות ושלוש בסך הכל בהפועל באר שבע, בנוסף לקדנציות של עונה אחת במכבי אשדוד ובעירוני נהריה.

הגארד המתאזרח, שמשלים למעשה את הסגל הישראלי בקבוצה של דני פרנקו, שימש כקפטן הפועל באר שבע בעונה החולפת ועונתו הטובה ביותר בארץ הייתה ב-2020/21, אז קלע 10.2 נקודות למשחק עם 39% לשלוש, לצד 3 ריבאונדים בממוצע.

דני פרנקו, שאימן את ווריק בעירוני נהריה, שם הגיעו יחד עד לגמר גביע המדינה, אמר על הצטרפותו של הקלע: "אני מברך על ההצטרפות של טראוויס לסגל. לקראת עונה עמוסה ומאתגרת, הקשיחות, האינטנסיביות ויכולת הקליעה של טראוויס יעניקו לנו גיוון ועומק".

שחקן הפועל באר שבע טראוויס ווריק מול שחקן הפועל ירושלים איתי שגב. לירון מולדובן
סוגר את מצבת הישראלים של הפועל ת"א. ווריק במדי באר שבע/לירון מולדובן

מי שיפנה את מקומו בהפועל תל אביב ויושאל לעירוני נס ציונה בעקבות המהלך הוא רז אדם, שיקווה לצבור יותר דקות משחק לקראת שובו לדרייב אין בעונה הבאה.

אלעד חסין התייחס להחתמה: "שמחים על ההצטרפות של רז. שחקן מוכשר, אנרגטי, שתמיד נלחם ולא מוותר. אנחנו מאמינים שיעשה את הפריצה שלו אצלנו".

רז אדם: "אני שמח ומתרגש להצטרף לקבוצה במטרה להגיע הכי רחוק שאפשר. מחכה כבר לפגוש את המשפחה הכתומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully