וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמצים במכבי תל אביב לסיים את הקמת הרשת ביציע עד פתיחת הליגה

חרף הקשיים והעלות הגבוהה, במועדון מתקדמים במהלך למניעת השלכת חפצים משערי 10-11 ושוקלים לפעול בשיטת המקל והגזר. שחקני נבחרת הנוער ינוחו מול מכבי נתניה (20:00), מעל 10,000 אוהדים הבטיחו את מקומם

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 14.7/ספורט1

ברק יצחקי נמנע מלהשיב על זה אתמול (רביעי) במסיבת העיתונאים בטענה כי לא מדובר בתחום שהוא אמון עליו, אבל מבדיקות שנערכו אמש והבוקר, מכבי תל אביב נמצאת עמוק בתהליך להקמת רשת שתיפרש מול שערים 10-11 באצטדיון בלומפילד.

הערב הצהובים יפתחו רשמית את העונה במשחק האירופיות של גביע הטוטו מול מכבי נתניה, והשערים האלה יהיו סגורים עקב עונש שספגה מכבי תל אביב בעונה החולפת. גם במשחק פתיחת הליגה מול בני ריינה בבלומפילד בחודש הבא, שערים 10-11 יהיו סגורים לבעלי המנויים שרכשו את כל המושבים לשערים האלה, שכן אוהדים בודדים בהם ייצרו למכבי תל אביב ולאוהדיה בעיות רבות בעונה החולפת. הקבוצה הגיעה מספר רב של פעמים לבית הדין בשל השלכת חפצים לכר הדשא מאותם יציעים ונענשה כמה פעמים, גם כספית וגם בעונשי רדיוס וסגירת יציעים. משחק הליגה מול מכבי נתניה הועתק בפלייאוף לאצטדיון בחיפה, וכאמור כעת מרצה הקבוצה עונשים של סגירת שערים 10-11.

אוהדי מכבי תל אביב. אריאל שלום
בקרוב: רשת בשערי 10-11. אוהדי מכבי תל אביב/אריאל שלום

אף שמדובר בפרוצדורה לא פשוטה, בשל האופן בו בנוי בלומפילד ולמרות שזה יעלה לקבוצה לא מעט כסף, מכבי תל אביב נחושה להילחם בזריקת החפצים שהגיעה כאמור לשיאים בעונה שעברה, ולכן מצויים במועדון לאורך כל הפגרה בשיחות ודיונים גם מול חברת היכלי הספורט המנהלת את בלומפילד, וגם מול מנהלת הליגה שאמורה לסייע כספית למכבי תל אביב וגם להפועל תל אביב, שנמצאת באותה הבעיה עם שערים 4-5.

לא מן הנמנע שכאשר תותקן הרשת, מכבי תל אביב תנקוט בשיטת המקל והגזר ותרצה לפתוח אותה מדי פעם ולאפשר צפייה נקייה וחלקה לגמרי, כדי לראות אם הקהל למד את הלקח. במועדון מבהירים כל העת שאין להם שום רצון להתעמת עם כלל האוהדים וכי המהלך הזה נועד לשרת את רוב רובו של הקהל, שסולד מזריקת החפצים ולא מוכן לעונשים שמושתים על הקבוצה.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב אוסקר גלוך. אריאל שלום
ינוח נגד נתניה. אוסקר גלוך/אריאל שלום

המשחק הערב בבלומפילד יהווה כאמור ספתח לעונת 2022/23, וכבר למעלה מ-10,000 אוהדים משתי הקבוצות הבטיחו את מקומם. מי שיגיע לא יראה על הדשא את שלושת שחקני מכבי תל אביב שהיו שותפים להישג של נבחרת הנוער בטורניר האחרון. אוסקר גלוך, רוי רביבו ודור תורג'מן לא יהיו בסגל הערב, מכיוון שרק ביום שני שבו להתאמן עם הקבוצה בקרית שלום והמאמן ולאדן איביץ' יחליט לקראת הטיסה לאזרבייג'אן בשבוע הבא את מי מהם הוא לוקח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully