וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינמו מינסק תפגוש את הפועל באר שבע, שתארח את שני המשחקים

14.7.2022 / 23:20

הבלארוסים הדיחו את דצ'יץ' ויפגשו את האדומים לשני משחקים שייערכו בישראל. המפגש הראשון יתקיים ב-21 ביולי, הגומלין כעבור שבוע

הפועל באר שבע תפתח בשבוע הבא את הופעותיה בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג. הערב התבשרה מחזיקת הגביע שיריבתה בצמד המשחקים תהיה דינמו מינסק. הבלארוסים ניצחו 1:2 בחוץ את דצ'יץ' והשלימו 2:3 בסיכום המשחקים. את השער למונטנגרים אגב, כבש פאטוס בצ'יראי אקס מכבי נתניה אבל סאצ'יבקו ופוטילו העלו את הבלארוסים. בגלל המצב הבטחוני והמלחמה באוקראינה, הבלארוסים לא יכולים לארח באירופה ולכן: באר שבע תארח את המשחק הראשון ב-21.7 עם קהל והגומלין ייערך גם הוא בבאר שבע, ללא קהל.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
לא בוחר תחת לחץ. אליניב ברדה/לירון מולדובן

לאחר ששבה ממחנה האימונים בפולין, ויומיים לפני שהיא פוגשת את מכבי חיפה במשחק "אלוף האלופים" בשבת הקרובה (20:30), הפועל באר שבע ערכה הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים ראשונה לעונת 2022/23 בהשתתפות המאמן אליניב ברדה והקפטן מיגל ויטור.

מחזיקת גביע המדינה התחזקה בחמישה שחקנים ישראלים, הבכירים שבהם תומר חמד ושי אליאס, בעוד קפטן נבחרת הנוער אילי מדמון שב מהשאלה. במוקדמות הקונפרנס ליג, באר שבע מחכה למנצחת במפגש הכפול בין דינמו מינסק לדצ'יץ', מולה תתמודד בסיבוב השני.

ברדה פתח את דבריו בהתייחסות לבחירה להמשיך כמאמן: "יש פה המון סיכונים, שמתי את הכל מול העיניים, מהבריאותי עד למקצועי. אבל יש פה גם סיכוי גדול ואני אשמח לנסות ולהגשים את המטרות של הקבוצה ושלי".

על ההכנות והעובדה שעוד לא צירף זרים: "היה מחנה אימונים יוצא מהכלל, השחקנים עבדו בקצב טוב, אנחנו עוד רוצים להתחזק. יש לנו בסיס טוב וקבוצה חזקה. מה שצריך זו פגיעה, אני לא מוכן לעשות טעויות ולבחור תחת לחץ. כל בחירה תהיה מוקדפת כדי לפגוע בשחקנים שאנחנו צריכים באמת. יש כל מיני אופציות, חלק פורסמו ועל חלק אנחנו עובדים מאחורי הקלעים. אם לא נצליח להביא מה שאנחנו רוצים, נוציא את המקסימום מהסגל הקיים".

המאמן הוסיף: "השחקנים החדשים מסתגלים בצורה טובה, יש לנו חדר הלבשה יוצא מן הכלל, צירפנו שחקנים שיכולים לעזור לנו מקצועית וחברתית. היה כיף גדול לראות את המתחם מלא באימון הפתיחה ולחגוג עם האוהדים באווירה שהם יצרו. אם יתמכו בנו ככה גם בליגה, זה ייתן לנו המון כוח להמשך. המטרות של הפועל באר שבע נותרו זהות, אנחנו רוצים להתחרות על כל מה שאפשר במסגרת היכולות של הקבוצה. יש לנו סגל מצוין, אף מועדון אחר לא מעניין אותי, רק לעשות את הפועל באר שבע הכי טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור. ברני ארדוב
לא מודאג מהיעדר החיזוק. ויטור/ברני ארדוב

ויטור אמר: "אני מתרגש לחזור ממחנה האימונים ומחכה למשחק הראשון. אני אותו אדם ואותו שחקן, כמובן שהייתה לי חוויה טובה בנבחרת ושמחתי לייצג את ישראל. עכשיו הפנים לעונה הקרובה. המטרות ברורות מאוד, רוצים לנצח בכל משחק ולהתחרות בכל המפעלים.

על העובדה שהמתחרות הנחיתו חיזוק משמעותי: "השחקנים הנכונים יצטרפו כשיגיע הזמן וישדרגו אותנו, בעונה שעברה לקחנו תואר והיינו במרוץ עד הסוף בליגה, זה מראה שאנחנו קבוצה חזקה. שמרנו כמעט על אותו הסגל, הציפיות גבוהות ואנחנו צריכים לשמוח ממה שיש. ישראל אינה אופציה ראשונה לרוב השחקנים, לפעמים לא קל להביא זרים. אנשים פוחדים מהנושא הביטחוני, כמו שקרה לי. ההמלצה הכי טובה שאפשר לתת היא שאנשים מרגישים טוב ונוח כאן בעיר".

הבלם הוסיף לגבי אלוף האלופים: "אנחנו מכירים את מכבי חיפה מצוין, היו לנו הרבה משחקים גדולים נגדם בעונה שעברה. זה משחק טוב מאוד לפתוח את העונה, יהיה נחמד לפגוש אותם שוב ויהיה כיף אם נתחיל עם תואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully