וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ילדה קטנה, ספורטאית גדולה": אטמנוב זכתה בשתי מדליות נוספות במשחקי העולם

14.7.2022 / 8:31

המתעמלת האמנותית סיימה את דרכה באלבמה עם שתי הופעות נוספות על הפודיום, אחרי שגרפה את הזהב בתרגיל הסרט ואת הכסף בתרגיל האלות. שני גמרים לנבחרת הקיקבוקס הישראלית

שנת הפריצה של דריה אטמנוב נמשכת. המתעמלת האמנותית בת ה-16, אלופת אירופה הטרייה בקרב-רב, זכתה הבוקר (חמישי) בשתי מדליות נוספות במשחקי העולם של הענפים הלא אולימפיים שנערכת באלבמה. אחרי שזכתה אתמול במדליית הזהב עם הופעה מצוינת בגמר תרגיל הכדור, הצטיינה אטמנוב גם בתרגיל הסרט.

היא קיבלה ציון של 32.750 בגמר, מעל בוריאנה קאלין הבולגרייה שזכתה לציון של 32.650 ועמדה על ראש הפודיום בפעם השנייה תוך יומיים. בתרגיל האלות היא סיימה שנייה עם 32.650 נקודות, מתחת לסופיה רפאלי האיטלקייה (33.050).

אריק קפלן, נשיא התאחדות אילת, אמר על ההישגים של אטמנוב: "אנחנו גאים מאוד בדריה, שהביאה המון כבוד לישראל, מדובר בילדה קטנה וספורטאית גדולה, אנו מאמינים שההישגים של דריה, ייתנו השראה ויהוו רוח גבית לשאר חברי המשלחת".

המתעמלת האמנותית הישראלית דריה אטמנוב. באדיבות איגוד ההתעמלות, אתר רשמי
הישגים נאים. אטמנוב/אתר רשמי, באדיבות איגוד ההתעמלות

אטמנוב תחזור כעת ארצה עם שלל של שלוש מדליות בסך הכל, ותתחיל להתכונן לאליפות העולם שתיערך בסופיה בחודש ספטמבר.

לצד ההישגים של אטמנוב, נבחרת הקיקבוקסינג הישראלית הופיעה הלילה בשני גמרים באלבמה. שיר כהן, המתחרה עד 52 ק"ג, העפילה לגמר לאחר יכולת מרשימה וניצחון על הספורטאית הצ'כית קלרה סטנדרובה. אליה הצטרף חברה לנבחרת, אור משה, המתחרה בקטגוריה של עד 75 ק"ג, זאת לאחר ניצחון על בשנייה האחרונה על האיטלקי אלסיו זלוני.

"אני שמח שההשקעה והעבודה הקשה של איגוד הקיקבוקס והתאחדות אילת מוכיחה את עצמה", אמר אריק קפלן. "העובדה ששיר ואור הגיעו למעמד הגמר מעידה על איכות המאמנים והספורטאים. מדובר באחד הענפים ההמתפתחים וההישגיים בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully