וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למדר יישארו פירורים? בסרביה מנתחים את פרטיזן החדשה ועמוסת הגארדים

ההצטרפות של דנטה אקסום וג'יימס נאנלי שדרגה את הקו האחורי של אוברדוביץ', אבל עלולה לדחוק את הישראלי לקצה הספסל - בעיקר ביורוליג

תקציר הפסדה של פרטיזן בלגרד עם ים מדר מול בורסאספור ביורוקאפ/ספורט1

ים מדר עבר את עונת החישול הראשונה תחת ז'ליקו אוברדוביץ' ומקווה לעשות כעת קפיצת מדרגה - אבל ספק רב אם יקבל את הבמה לכך. ההחתמה של ג'יימס נאנלי אתמול (רביעי) בשורות פרטיזן בלגרד הפכה את הקו האחורי של הקבוצה הסרבית לעמוס במיוחד, והשחקנים הצעירים - כולל מדר - עלולים לשלם את המחיר.

לקראת החזרה שלה ליורוליג, פרטיזן שדרגה משמעותית את הסגל וחיזקה בעיקר את הקו האחורי. אל הזרים הבכירים קווין פאנטר, זאק לידיי ומתיאס לסור צורפו דנטה אקסום מברצלונה ונאנלי ממכבי תל אביב, שאמורים להשלים חמישייה ללא אף שחקן מקומי.

כשלוקחים בחשבון גם את ההצטרפות של דנילו אנג'ושיץ' ממונאקו, ברור שהמלחמה על דקות משחק בקו האחורי המתגבש של אוברדוביץ' תהיה קשה מאוד.

ים מדר, פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
מלחמה על כל דקה. מדר/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

לפי התקשורת הסרבית, אוברדוביץ' מתכנן להציב את אקסום בעמדת הרכז - למרות שזו לא בהכרח העמדה הטבעית שלו. כעת מנתחים בסרביה את הרוטציה המסתמנת, ולפי האתר "ספורטסקי" מצבו של מדר נראה בכי רע: אקסום יהיה הרכז הבכיר, ומחליפו אמור להיות אלכסה אברמוביץ' שנחשב לבכיר יותר ממדר). מדר, אם כן, עלול להפוך לרכז השלישי של הקבוצה.

דבר אחד בטוח: בעונתו הראשונה ביורוליג, מדר יצטרך לעבוד קשה מאוד כדי להרוויח דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully