וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז סן ז'רמן תציע לליאו מסי חוזה עד 2024, ו"בטוחה שהוא יתפוצץ"

הצרפתים נחושים להשאיר את הארגטינאי מעבר לחוזהו ומשוכנעים שזו תהיה השנה שלו. מסי מצידו מעדיף לקבל החלטות רק אחרי המונדיאל

הטעות הוויראלית של המעריצה של "ליאונרדו מסי"/מתוך טיקטוק

העונה הראשונה של ליאו מסי בפריז סן ז'רמן לא עברה בצורה חלקה ומושלמת, אבל במועדון כבר רואים אותו נשאר מעבר לחוזהו הנוכחי. לפי דיווח ב"מארקה", פ.ס.ז' תציע לכוכב הארגטינאי חוזה לעונה נוספת שתשאיר אותו במועדון עד קיץ 2024, שנה אחרי שחוזהו הקיים אמור להסתיים.

לפי הדיווח, בקבוצה מאמינים שהעונה, אחרי שנת התאקלמות, "מסי עומד להתפוצץ" ולספק מספרים טובים בהרבה מבעונה שעברה. "לליאו מחכים אתגרים רבים בעונה הבאה - לזכות בגביע העולם, לזכות בליגת האלופות, להוכיח לפרשנים שקברו אותו שהוא עדיין בשיאו. במועדון מאמינים שהוא ישיג את כל המטרות", נכתב בדיווח.

שחקן פריז סן ז'רמן, ליאונל מסי. רויטרס
המספרים לא מרשימים? פ.ס.ז' בטוחה שהעונה זה ייראה אחרת. מסי/רויטרס

מלבד הערך המקצועי של מסי, יש לו גם ערך מוסף למועדון בפן הכלכלי. הצטרפותו לפ.ס.ז' תרמה לבואם של 10 ספונסרים חדשים, וההכנסות של הקבוצה גדלו בקרוב ל-15 אחוז בזכותו. מסי אף מכר 60 אחוז מהחולצות שנמכרו בעונה שעברה, הרבה מעל קיליאן אמבפה וניימאר.

כך או כך, מסי מצידו מתכוון לחכות. התוכנית המקורית של מסי הייתה לעבור ל-MLS עם תום החוזה בפ.ס.ז' ב-2023, אבל ייתכן שהוא ישתכנע להישאר בצרפת לעוד עונה. את ההחלטה הוא בכל מקרה מעדיף לדחות לפחות עד אחרי המונדיאל בקטאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully