וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים עשויה לפנות לבית משפט כדי שיאפשר את המכירה לאברמוב

14.7.2022 / 6:10

המשטרה ממשיכה להתנגד לכל עסקה שקשורה לנכסיו של משה חוגג, ואם לא יהיה שינוי בעמדתה בימים הקרובים, במועדון יפנו לערכאות משפטיות. מכירה אפשרית של בני יהודה מידי אברמוב לא תיחתם לפני תחילת שבוע הבא, בית"ר צפויה לבקש ארכה נוספת מהבקרה

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של משה חוגג/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בית"ר ירושלים הגישה לבקרת התקציבים את ההסכם החתום עם ברק אברמוב יחד עם הסייגים, בתקווה שתוכל לקבל היום (חמישי) ארכה של מספר ימים על מנת להשלים את המהלך.

המכשול העיקרי שמעכב את עסקת הרכישה בינתיים, הוא עמדת משטרת ישראל שטרם אישרה את המהלך. אם לא יהיה שינוי בעמדת המשטרה היום, עורכי דינו של משה חוגג יפנו עד לתחילת השבוע הבא לבית משפט בתקווה שיאשר את ההעברה.

המשטרה לא רק מתנגדת לעסקה יועברו כספים לחוגג, אלא מתנגדת גם לכל מכירת נכס שלו, גם אם זה ללא תמורה כלל. כאמור, הוויכוח עשוי להגיע לכותלי בית המשפט.

ברק אברמוב בעלי בני יהודה. אודי ציטיאט
בית"ר תקבל עוד ארכה? אברמוב/אודי ציטיאט

בנוגע לבני יהודה, אברמוב מצפה מהרוכשים לתשובה סופית היום. גם לאחר הפגישה בין הצדדים אתמול בצפון תל אביב נותרו פערים וכרגע אף צד לא מוכן להתפשר. הרוכשים המיועדים דורשים שאברמוב ייקח עליו את ההתחייבויות שיתגלו בסכום של למעלה מ-3 מיליון שקל, ובנוסף ישנה מחלוקת על 2 מיליון שקל שאברמוב העביר כהלוואת בעלים ודורש אותה בחזרה אם הקבוצה תעלה לליגת העל.

בכל מצב, שום הסכם בין אברמוב לרוכשים לא יוכל להיחתם לפני תחילת השבוע הבא ולכן בית"ר ירושלים, חוגג ואברמוב ידרשו שהבקרה תאריך את הדדליין לפחות עד אמצע השבוע הבא.

בנוגע לעיריית ירושלים, יש הרבה מידע סותר. ועדה מיוחדת שתתכנס בקרוב תחליט בנוגע לערבות הנדרשת, אך גורמים בכירים בעירייה היו אתמול סקפטיים שערבות כזאת תאושר בוועדה, לפחות לא בסכום של 10 מיליון שקל או משהו שקרוב לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully