וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב התעניינה בבלם הארמני ורזדאט הארויאן שחתם באנורתוזיס

דיווח: שחקן קאדיס בעונה שעברה היה על הכוונת של הצהובים, אבל חתם בסופו של דבר לשנתיים בקבוצה הקפריסאית

ולאדן איביץ' במסיבת עיתונאים ראשונה מאז חזר למכבי תל אביב/אבי רוקח

מכבי תל אביב ממשיכה לרכז את מאמציה בחיפוש אחר בלם. אנדראס מקסו הדני ירד מהפרק אחרי פציעה שתגרור היעדרות ממושכת, את ז'איר אמאדור סראגוסה לא מעוניינת לשחרר בשום פנים וכעת נחשף שמו של שחקן נוסף שמועמדותו נבדקה.

מדובר בבלם נבחרת ארמניה ורזדאט הארויאן, שעל פי דיווח בספרד מועמד לצהובים. בדיווח אף נכתב שהארויאן היה על סף חתימה במכבי תל אביב ו"ברח" לה לאחר שאנורתוזיס הציעה לו שכר הגבוה ב-35 אלף יורו - אבל מדובר בדיווח שגוי. הארויאן בן ה-29 ששוחרר לפני כשבועיים מקאדיס מהליגה הספרדית הבכירה, אכן חתם באנורתוזיס בסופו של דבר, אבל בשום שלב הוא לא היה במשא ומתן עם מכבי תל אביב.

הצהובים ממשיכים כעת בחיפושים וינסו להנחית בלם זר בהקדם האפשרי.

הבלם הארמני ורזדאט הארויאן במדי קאדיס. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
קיבל הצעה טובה יותר רגע לפני החתימה. הארויאן/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

הארויאן נחשב לבלם גבוה (1.85), חזק וקשוח, ובעונה שעברה הוא התחרה על דקות בקאדיס עם לואיס הרננדס, המוכר היטב למכבי תל אביב. הקדנציה שלו בקאדיס החלה היטב, אבל אחרי חילופי המאמנים בקבוצה הוא קיבל פחות ופחות קרדיט, ואף נעדר בחודשים האחרונים של העונה בשל פציעה. בסך הכל הוא הספיק לערוך 17 הופעות בליגה הספרדית ולכבוש שער בודד. לפני כן לבש את המדים של אסטנה הקזחית ושיחק בעיקר בקבוצות מרוסיה. הארויאן נחשב לאחד השחקנים הבכירים בנבחרת ארמניה, במדיה ערך כבר 68 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully