וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמעתי כמה ביל מרוויח, אני רוצה לנסוע לבית הקברות לדבר עם אמא"

צ'ארלס בארקלי, מהפורוורדים הגדולים בתולדות ה-NBA, נשאל על חוזה העתק שקיבל כוכב וושינגטון וויזארדס והשיב עם תשובה קורעת מצחוק

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 14.7/ספורט1

צ'ארלי בארקלי שיחק 16 שנים ב-NBA והיה אחד הכוכבים הכי גדולים שידעה ליגת הכדורסל הטובה בעולם. הוא נבחר ל-MVP, כיכב ב-11 משחקי אולסטאר ולעולמים ייזכר כאחד הפורוורדים הטובים בתולדות משחק הכדורסל. למרות כל ההישגים והעובדה ששמו חקוק בהיכל התהילה, אמש (רביעי) הוא גם הודה שיש דבר אחד שבכל זאת מטריד את מנוחתו.

השבוע התקבל אישור רשמי לכך שבראדלי ביל חתם על חוזה חדש בוושינגטון וויזארדס שבמסגרתו הוא ירוויח 251 מיליון דולר בחמש שנים, וכאשר בארקלי נשאל על החוזה המטורף שקיבל ביל, הוא ענה במילה אחת: "וואו" - ולאו דווקא מהסיבה שאתם חושבים.

צ'ארלס בארקלי, כדורסלן עבר. Tim Nwachukwu, GettyImages
נולד מוקדם מדי. צ'ארלס בארקלי/GettyImages, Tim Nwachukwu

בארקלי, שפרש מכדורסל בשנת 2000, הרוויח בכל שנותיו ב-NBA כ-40 מיליון דולר, ועל פערי השכר המטורפים אז והיום אמר: "אני מאוד אהבתי את אמא שלי שהלכה לעולמה לפני מספר שנים. בכל פעם שאני רואה חוזים כאלה (כמו שקיבל ביל), אני רוצה לנסוע לבית הקברות ולומר לאמא שלי 'למה לא יכולת לחכות עוד כמה שנים כדי להביא אותי לעולם?! רק לחכות כמה שנים!'".

חוזהו של ביל הוא כמובן אחד הגדולים בהיסטוריית ה-NBA, אבל כך או אחרת העובדה היא שהוא ירוויח בשנה אחת יותר מאשר הרוויח בארקלי לכל אורך קריירת הכדורסל שלו. "אני מברך את הבחורים הצעירים וביניהם ביל, שהוא באמת שחקן מטורף. אני לא רוצה להיות הזקן הזה שמתלונן, גם אני הרווחתי בקריירה שלי יותר מאשר ביל ראסל והוא היה שחקן הרבה יותר טוב ממני. הרווחתי גם יותר מקארים עבדול ג'אבר והוא הרבה-הרבה יותר טוב ממני. שאלוהים יברך אותם, אם הם יכולים להרוויח סכומים כאלה זה דבר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully