וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: 2:3 להולנד על פורטוגל משער מרהיב, 1:2 לשבדיה על שווייץ

הכתומות שמטו יתרון כפול, אבל דניאל ואן דה דונק הכריעה את ההתמודדות והעלתה את נבחרתה לפסגת הבית ביורו הנשים. ניצחון דרמטי לסקנדינביות במשחק המוקדם

תקציר יורו נשים: הולנד - פורטוגל 2:3/ספורט1

נבחרת פורטוגל נותרה עם נקודה אחת בלבד בתום שני מחזורי פתיחת אליפות אירופה לכדורגל בנשים אחרי שמצאה את עצמה פעמיים נקלעת לפיגור כפול. במחזור הפתיחה היא הצליחה לשוב ל-2:2 נגד שווייץ על אף שספגה פעמיים בחמש הדקות הראשונות, אבל הערב (רביעי) קאמבק נוסף שלה לא הספיק והיא הפסידה 3:2 להולנד - אלופת אירופה המכהנת שכעת עלתה לפסגת בית ג'.

דמאריס אגורולה וסטפני ואן דר חראט העלו את הכתומות ליתרון כפול בדקות 7 ו-16, אבל פורטוגל צימקה מפנדל של קרול קוסט בדקה ה-38, לאחר בדיקת VAR ארוכה. כאמור, פורטוגל שוב חזרה מפיגור כפול עם שער של דיאנה סילבה עם פתיחת המחצית השנייה, אבל דניאל ואן דה דונק ניצלה טעות בהגנה כדי להכריע את ההתמודדות עם שער ניצחון בדקה ה-62. הולנד כעת בפסגת הבית עם ארבע נקודות והיא תפגוש ביום ראשון את שווייץ, שמוקדם יותר הערב הפסידה 2:1 דרמטי לשבדיה.

צפו בניצחון של שבדיה

תקציר: שבדיה - שווייץ 1:2 (נשים)/ספורט1
שחקניות נבחרת שבדיה. FRANCK FIFE/, GettyImages
השבדיות בעמדה מעולה בזכות הניצחון הדרמטי/GettyImages, FRANCK FIFE/

נבחרת שבדיה עשתה צעד משמעותי לעבר עלייה לרבע גמר כאשר גברה 1:2 על שווייץ והשיגה את ניצחונה הראשון ביורו שנערך באנגליה. השווייצריות, מנגד, יהיו מוכרחות לנצח את הולנד במחזור הסיום של שלב הבתים ביום ראשון בשביל לשמור על סיכוי לעלות שלב.

אחרי מחצית ראשונה ללא שערים באצטדיון בראמל ליין בשפילד, אליו הגיעו כ-13 אלף צופים, הייתה זו פרידולינה רולפו שהעלה את השבדיות ליתרון בדקה ה-53. שתי דקות חלפו ושווייץ איזנה ל-1:1 משער של רמונה באכמן, אלא שאת ההתמודדות הכריעה האנה בנסון, שעלתה מהספסל בדקה ה-68 ובחלוף 11 דקות הבקיעה את שער הניצחון.

במחזור הקודם שבדיה נפרדה ב-1:1 מול הולנד, כך שגם היא בתום המחזור השני עם ארבע נקודות ומפגרת אחר ההולנדיות בגלל שהבקיעה פחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully