וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה לברצלונה, טוטנהאם הביסה 3:6 את כוכבי דרום קוריאה

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 22:31

טר סטגן בישל לאובמיאנג, פדרי ופאטי שותפו וקסייה ערך בכורה, אך הבלאוגרנה סיימה ב-1:1 מול אולוט מהליגה החמישית. צמדים לסון וקיין מול שחקנים מה-K LEAGUE, רישרליסון ערך בכורה לא רשמית

תקציר: כוכבי הליגה הדרום קוריאנית - טוטנהאם 6:3/ספורט1

ברצלונה עלתה בהרכב מאוד צעיר ועם שחקני משנה רבים, אבל ממש לא חשבה שהיא תפתח את עונת 2022/23 בשוויון מול קבוצה מהליגה החמישית. הבלאוגרנה התארחה הערב באצטדיונה של אולוט ולא הצליחה לנצח אותה על אף שפתחה ב-11 עם שחקנים כמו מארק אנדרה טר סטגן, סרג'יניו דסט, פרנק קסייה בהופעת בכורה לא רשמית.

ברצלונה עלתה ליתרון אחרי 28 דקות, כאשר השוער טר סטגן בכדור ארוך שלח את אובמיאנג והגבוני לא התבלבל באחד על אחד וכבש את השער הראשון של ברצלונה לעונה, אבל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה הצליחה אולוט להשוות בזכות פנדל מוצלח של איול אמאגט.

צ'אבי העלה למחצית השנייה את פדרי ואנסו פאטי, כמו גם את מיראלם פיאניץ' ששב מהשאלה ולא צפוי להישאר, אבל הקטאלונים לא השכילו להבקיע פעם נוספת ובסופו של דבר נפרדו ב-1:1 מול הקבוצה מהליגה החמישית בספרד.

מוקדם יותר היום, כשבועיים וחצי לפני שהיא מגיעה למשחק הראווה נגד רומא בישראל, גם טוטנהאם ערכה את משחק ההכנה הראשון שלה בקדם העונה וניצחה 3:6 את נבחרת כוכבי הליגה הקוריאנית. הסופרסטאר של הספרס, יונג מין סון שזכה להגיע עם קבוצתו למדינה שלו, עלה מהספסל וכבש צמד, בדיוק כמו הארי קיין. אריק דייר כבש שער נוסף והלונדונים נהנו גם משער עצמי.

הקוריאנים נתנו פייט והצליחו לחזור מפיגור בשני מקרים, השני בדקה ה-52, אולם לאחר מכן טוטנהאם פתחה מבערים והבקיעה עוד ארבע פעמים תוך כחצי שעה, כאשר בתווך היריבה מצאה את הרשת פעם נוספת וצימקה. זו הייתה גם ההזדמנות הראשונה של רישרליסון ללבוש את מדי התרנגולים אחרי שהצטרף הקיץ תמורת 58 מיליון יורו. הברזילאי שותף ל-77 דקות, וגם הסנגלי הצעיר פאפ סאר, שנרכש אשתקד ממץ והושאל אליה לעונה נוספת, שיחק היום מחצית אחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן טוטנהאם יונג מין סון חוגג שער. רויטרס
צמד לעיני הקהל הביתי. יונג מין סון/רויטרס
שחקן טוטנהאם אריק דייר חוגג עם רישרליסון. רויטרס
דקות בכורה בטוטנהאם. רישרליסון עם המבקיע אריק דייר/רויטרס

טוטנהאם תקיים עוד משחק אחד באסיה, נגד סביליה בשבת הקרובה, לפני שתטוס לגלאזגו ותפגוש את ריינג'רס. ב-30 לחודש, כאמור, ייערך המשחק בינה לרומא באצטדיון שבחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully