וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדרה תמריא למחנה אימונים בבולגריה, אייל חן הושאל לקבוצה

13.7.2022 / 12:24

הקבוצה של אסף נמני תטוס ל-10 ימים לסופיה ותקיים שלושה משחקי אימון, אחד מהם מול מכבי פתח תקוה. שחקנה הצעיר של מכבי תל אביב מצטרף עד תום העונה. חדרה ועפולה נפרדו ב-1:1

תקציר: ויטסה - מכבי חיפה 0:1/ספורט1

הפועל חדרה סיימה הבוקר (רביעי) ב-1:1 את משחק האימון שלה נגד הפועל עפולה מהליגה הלאומית. סטיבן אלפרד כבש את השער לחדרה מבישול של מנשה זלקה ושחר הירש הישווה לעפולה.

מחר תמריא חדרה למחנה אימון בן 10 ימים בסופיה שבבולגריה. במסגרת המחנה תערוך קבוצתו של אסף נמני שלושה משחקי אימון, אחד מהם נגד מכבי פתח תקוה שירדה לליגה הלאומית ותשהה גם היא בבולגריה בתאריכים דומים. שני המשחקים הנוספים יהיו נגד סאבאח מאזרבייג'אן וקבוצה נוספת מהליגה השלישית בבולגריה.

מנשה זלקה, שחקן הפועל חדרה. אודי ציטיאט
בישל במשחק האימון. זלקה/אודי ציטיאט

בתוך כך, החתימה היום הפועל חדרה היום את שחקנה של מכבי תל אביב אייל חן, באמצעות סוכנו מאיר ריפמן. חן בן 22, שעובר בהשאלה לעונה הקרובה, היה בעונה שעברה מלך השערים של בית''ר תל אביב-בת ים שירדה מהלאומית לארצית, עם 8 שערים ועוד 6 בישולים. הוא משחק בעיקר בעמדות הכנף ותופקד בחלק מהמשחקים גם כמגן שמאלי.

גם עמית יברבאום (21) חתם בחדרה וימריא עם הקבוצה למחנה האימונים בסופיה. יברבאום גדל בהפועל כפר סבא, שם שיחק גם בעונה שעברה. לפני כן הוא שיחק עונה אחת בהפועל פתח תקווה. הקשר כבר הספיק לשחק הבוקר עם חדרה במשחק האימון מול הפועל עפולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully