וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגודלה: "אם ראשיד וואלאס היה משחק היום, הוא היה טוב יותר מיאניס"

שחקנה הוותיק של גולדן סטייט נזכר בפורוורד האימתני של דטרויט הגדולה: "יכול היה להיות בין חמשת השחקנים הטובים בליגה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 13.7/ספורט1

ההשוואות הבינדוריות בין שחקני כדורסל שכיכבו ב-NBA בתקופות שונות היא פרקטיקה שקשה להיגמל ממנה. למרות שבחלק מהמקרים משחק הכדורסל בתקופת שחקן מסויים לבין תקופתו של שחקן אחר היו שונים לגמרי, עדיין פרשנים, אנשי מקצוע וגם שחקנים אוהבים לדמיין "מה היה קורה אילו?". שחקנה הוותיק של אלופת ה-NBA אנדרה איגודלה התארח בתכנית הספורט "The Dan LeBatard Show", שם שוחח עם צוות התכנית על הפיסטונס של 2004.

במסגרת השיחה, הגיב איגי לאמירה לפיה לקבוצה זו לא היה אף שחקן שדורג בטופ 75 של שחקני ה-NBA בכל הזמנים וטען כי לדעתו אם ראשיד וואלאס - מכוכבי דטרויט ההיא - היה משחק היום הוא היה מחמשת השחקנים הטובים בליגה. בנוסף, הגדיל איגודלה ואמר כי וואלאס היה יכול להיות טוב יותר אפילו ממי שנחשב לאחד השחקנים הטובים בליגה, אם לא הכי טוב - יאניס אנטטוקומפו.

אנדרה איגודלה. GettyImages
הצהרה אמיצה. איגודלה/GettyImages

"ראשיד וואלאס יכול היה להיות מחמשת השחקנים הטובים בליגה למשך עשור", אמר איגודלה. "הוא פשוט החליט לעצמו 'אה אני רק אעשה את שלי'. הוא היה קולע זריקות מחצי מגרש עם יד ימין ועם יד שמאל. אם הוא היה משחק כיום, בכדורסל המודרני, הוא היה אפילו גדול יותר מיאניס, ואני אוהב את יאניס".

אנדרה איגודלה זוכר היטב את ההתמודדויות מול וואלאס. כשחקן צעיר, הוא שיחק מולו כשחקן פילדלפיה בפלייאוף של 2005 ולאחר מכן גם ב-2008. בסדרה ב-2005 וואלאס הצטיין עם 17 נקודות בממוצע למשחק כשהוא קולע ב-37.5 אחוזים מעבר לקשת, וב-2008 קלע 14.5 למשחק, כשאז האחוזים ל-3 של הפורוורד המתנשא ל-2.11 מטר עמדו על 44.8 אחוזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully