וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכביה יוצאת לדרך: האמריקאים שבאים והמדים החדשים של ישראל

המותג הבינלאומי Diadora יהיה המלביש הראשי של הנבחרות המייצגות את ישראל, ריבוק תהיה המלבישה הרשמית של האירוע. כ-1,300 חברי המשלחת האמריקאית התארחו בכפר מכביה כשבועיים לפני פתיחת המשחקים: "נדרשה לוגיסטיקה מיוחדת". מפעל הפיס תומך בבעלי המוגבלויות

המכביה ה-21, אירוע הספורט הגדול של עם ישראל והשני בגודלו בעולם, המתקיימת אחת לארבע שנים בהשתתפות ספורטאים ישראלים ויהודים מכל רחבי העולם, יפתח ב-14.7.22 והמותג הבינלאומי Diadora יהיה המלביש הראשי של הנבחרות המייצגות את ישראל. התחרויות צפויות להתקיים כשבועיים, בהשתתפות כ-10,000 ספורטאים מכ-60 מדינות שיתחרו ביניהם בעשרות ענפי ספורט, לצד אלפי מלווים, אוהדים ותיירים.

במהלך אירועי המכביה, שחקני הנבחרות המייצגות את ישראל ילבשו את מדי המותג דיאדורה ואלפי עובדי המכביה ילבשו את מדי המותג ריבוק אשר עוצבו במיוחד למאורע. בנוסף, קבוצת MGS המשווק את דיאדורה וריבוק בישראל, תעניק ערכות VIP ספורטיביות של מגוון מוצרים ממותגים "מגה ספורט" ו-"ONE PROJECT" לנבחרת השגרירים של המכביה וספורטאים נבחרים.

לראשונה, תושק במכביה ליגת ישראל בנינג'ה לילדים, נוער ומבוגרים, כספורט רשמי, תתקיים אליפות הנינג'ה הראשונה בישראל ויפעל במקום מתחם נינג'ה מקצועי. המותג ריבוק מעניק חסות לפעילות הנינג'ה וספורטאי הנינג'ה ילבשו מדים ממותגים.

מדי המכביה בחסות דיאדורה. יחצ,
מדי המכביה בחסות דיאדורה/יחצ

במסגרת המכביה ייערכו בכל רחבי הארץ עשרות אירועי ספורט הפתוחים לקהל הרחב שיתקיימו תחת הכותרת 'ישראל חוגגת ספורט' בנוסף לשורה ארוכה של אירועים חברתיים המציעים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת למשתתפים. בנוסף, במטרה לעודד את הציבור הישראלי לעשות ספורט, במהלך אירועי המכביה יתקיימו פעילויות שיווקיות בכלל מותגי קבוצת MGS במסגרתן יציעו מגוון מבצעים אטרקטיביים על מותגי הספורט הנחשבים באתר מגה ספורט וב-ONE PROJECT.

מתן החסות מהווה חלק משיתופי הפעולה של המותגים ריבוק ודיאדורה לקידום ענפי הספורט בישראל, והם מעניקים חסויות רבות למגוון מועדוני כדורגל וכדורסל ברחבי העולם ובישראל.

גולן סימנטוב, מנכ"ל משותף קבוצת MGS המשווקת של דיאדורה וריבוק בישראל : "אנו גאים ונרגשים להיות המלבישים הרשמיים של אירועי המכביה 2022 עם המותגים דיאדורה וריבוק, ממותגי הספורט האהובים בארץ ובעולם. המכביה היא אחד האירועים החשובים בספורט, המסמל אחדות יהודית בין התפוצות. המחלקה המקצועית שלנו פועלת במשך עשרות שנים בשיתופי פעולה רבים ומגוונים עם האיגודים, הנבחרות, המועדונים והחברות המסחריות הגדולות בישראל. שיתוף הפעולה עם המכבייה הוא טבעי, אך הוא מרגש במיוחד. מדובר באירוע עם עבר מפואר עם קהל נאמן מאחוריו ואנחנו מצפים בקוצר רוח לתחילת העבודה המשותפת".

עופר נוינר, מנכ"ל ריבוק בישראל: "ההחלטה להעניק חסות של פריטי לבוש לאירוע המכביה ה21, נולדה מתוך התשוקה להמשיך ולתמוך בפעילות הספורט ועשייתה בישראל. אנחנו גאים שהלוגו שלנו מתנוסס בגאווה ובכפיפה אחת עם ספורטאים מוכשרים מכל העולם, וכל זאת בחגיגה של ספורט ומצוינות, המתקיימת פעם בארבע שנים".

ספורטאי המכביה מגיעים למלון כפר המכביה. יחצ,
הספורטאים האמריקאים שוטפים את מלון כפר המכביה/יחצ

כ-1,300 חברי המשלחת האמריקאית למכביה התארחו בכפר מכביה כשבועיים לפני פתיחת המשחקים.

דרור מורד מנכ"ל כפר מכביה: "המלון והמתחם הכולל של כפר מכביה התארגן בלוגיסטיקה מיוחדת בתקופה זו, כדי לספק את כל שירותי האירוח והספורט למשלחת הגדולה ביותר שהגיעה מחו'ל למכביה".

חברי משלחת האמריקאית נהנו מעשרות מתקני ומגרשי הספורט בכפר מכביה לאימונים לקראת המשחקים. "כפר המכביה הפך בשנים אחרונות למרכז המלונאות, האירוח והאימונים המוביל בישראל בתחום הספורט", הוסיף מורד.

מפעל הפיס תומך בספורטאים בעלי המוגבלויות במכביה

בכל שנה משתתפים ספורטאיות וספורטאים פראלימפיים במגוון ענפי ספורט ומגיעים להישגים מרשימים שמביאים המון כבוד למדינה. במסגרת התחרויות צפויים להגיע לישראל כ- 10,000 ספורטאים יהודים מ- 60 מדינות שונות ומתוכם 100 ספורטאים פארלימפים שיתחרו במסגרת Special Need(ספיישל אולימפיקס) כגון: תחרויות שחייה, כדורסל כיסאות גלגלים, מכבי-מן, טניס שולחן, אופני טנדם (המותאמים עבור רוכבים עם עיוורון או לקות ראייה) ותחרות אתלטיקה שיקיימו כולם בפני הציבור בכל רחבי הארץ.

אלופי הספורט הפארלימפי עמי דדאון ואיאד שלבי צפויים לקחת חלק בטקס הפתיחה הרשמי שיתקיים ויישאו את לפיד המכביה ה- 21 לפני הדלקתו באצטדיון טדי בירושלים.

התמיכה בשילובם של ספורטאים עם מוגבלויות במגוון רחב של ענפי הספורט השונים הינם נדבך נוסף של מהלך רחב היקף שמוביל הפיס לשילוב אנשים עם מוגבלויות בכל רבדי החברה הישראלית ולייצר שיווין הזדמנויות מלא בכל תחומי החיים. במסגרת זו מושקעים משאבים גדולים בפרויקטים רבים ויוזמות מגוונות בשיתוף הרשויות המקומיות, בפעילויות הסברה וקמפיינים, בסיוע לעמותות בתחום וגם בפרויקט המלגאים של הפיס, שמגויס גם הוא לטובת סיוע לילדים ובוגרים עם מוגבלויות.

מנכ"ל מפעל הפיס, עו"ד בני דרייפוס: "מפעל הפיס גאה לקחת חלק באירוע הספורט הגדול של ישראל, תוך התמקדות במקצים הפראלימפיים שיתקיימו במסגרתו. מפעל הפיס הציב את שילובם של אנשים עם מוגבלויות בכל תחומי החברה כיעד עליון וכפועל יוצא מכך מפעיל מיזמים ארציים ומקומיים רבים מאד למען שילוב מלא בקהילה, במשק, בתקשורת וכמובן גם בספורט. אנחנו שולחים לכלל המתחרים במקצים הייעודיים חיבוק גדול וברכת הצלחה בשמנו ואני בטוח שגם בשמם של כל אזרחי ישראל".

seperator

פעילות ספורטיבית חינמית לקיץ: מועדון הטניס ברמת השרון (הידועה כבירת הטניס של ישראל) מזמין נערים ונערות לאימונים חינם, בכל יום רביעי במהלך יולי אוגוסט.

האימונים לכיתות ז'-ח' יתקיימו ב-18:30, כיתות ט'-י' ב-19:30, כיתות י"א - י"ב ב-20:30.

להרשמה ולפרטים 050-332-4888

  • עוד באותו נושא:
  • המכביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully