וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריה אטמנוב זכתה במדליית זהב במשחקי העולם, דגל ברזיל הונף בהמנון

13.7.2022 / 7:50

אלופת אירופה הטרייה קיבלה ציון של 34.900 בגמר תרגיל הכדור. תקרית חריגה אירעה בטקס המדליות, אך "לא מנעה את השמחה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 13.7/ספורט1

לינוי אשרם, הדור הבא: דריה אטמנוב זכתה הלילה (בין שלישי לרביעי) במדליית זהב במשחקי העולם הנערכים באלבמה, אחרי ביצועים מצוינים בתרגיל הכדור. המתעמלת האמנותית בת ה-16, שהוכתרה בחודש שעבר לאלופת אירופה בקרב רב שהתקיימה בתל אביב, המשיכה את התקופה המרשימה שלה עם ביצועים נאים.

את הלילה היא החלה עם ביצועים קצת פחות טובים בתרגיל החישוק וקיבלה ציון של 31.400 שהספיק למקום השישי, אבל לאחר מכן בלטה בגמר של תרגיל הכדור, בו ביצעה תרגיל בדרגת קושי גבוהה וזכתה לציון של 34.900. היא הקדימה את סופיה רפאלי מבולגריה שקיבלה ציון של 33.550 ואת פאני פיגניצקי ההונגרייה שקיבלה 32.550.

את טקס המדליות ליווה אירוע חריג: בזמן השמעת "התקווה", הונף באולם דגל ברזיל במקום דגל ישראל. במהלך ההמנון הוחלף הדגל, לאחר שהפקת האירוע הבינה שנעשתה טעות.

אריק קפלן, נשיא התאחדות אילת וראש המשלחת הישראלית למשחקים אמר: "גם העובדה שהניפו את דגל ברזיל במקום את דגל ישראל, לא מנעה את השמחה הגדולה של המשלחת הישראלית. אני שמח שתגובת המשלחת הישראלית שישבה בקהל גרמה להפקת האירוע לתקן את הטעות ולהניף את דגל ישראל".

המתעמלת הישראלית דריה אטמנוב. באדיבות איגוד ההתעמלות בישראל, אתר רשמי
הפנים לפריס 2024. אטמנוב/אתר רשמי, באדיבות איגוד ההתעמלות בישראל

מחר תתחרה אטמנוב בתרגילי האלות והסרט ותקווה להשיג מדליות נוספות. הפריצה של אטמנוב מזכירה מאוד את זו של לינוי אשרם, שאף היא נכנסה לתודעה של הענף אחרי הופעה מרשימה במשחקי העולם ב-2017 שהתקיימו בפולין, שם זכתה במדליית כסף ומדליית ארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully