וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אבר וגנדלמן יחמיצו את מכבי תל אביב. מסתמן: יניב מזרחי יושאל

המגן והבלם פצועים ולא יטלו חלק במשחק פתיחת העונה של נתניה (חמישי, 20:00, ספורט4). אחרי המחנה: מזרחי צפוי לעזוב, ריינה, אשדוד ונס ציונה מתעניינות

מכבי נתניה פתחה את עונת 2022/23/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: אביעד בלילי

מכבי נתניה שסיימה את מחנה האימון שלה בהונגריה, צפויה לנחות בישראל בשעות הצהריים וכבר מחר (חמישי, 20:00, ספורט4) היא תתארח אצל מכבי תל אביב במסלול האירופיות במסגרת גביע הטוטו. בנתניה מסכמים מחנה אימון מוצלח מאוד עם שלושה ניצחונות במשחקי האימון, נגד ואשאש ומ.ט.ק ההונגריות ולינקולן האנגלית, כאשר במועדון הביעו שביעות רצון גדולה גם מהשתלבותם של שחקני הרכש החדשים פלוריאן הארטהרץ, אריך ברקו, איתמר ניצן, לירן רוטמן וגיל יצחק.

החלוץ יניב מזרחי, שטס עם הקבוצה למחנה האימון, צפוי להיות מושאל בקרוב. בני ריינה, סקציה נס ציונה וגם מ.ס. אשדוד מתעניינות מאוד בצירופו.

בצוות המקצועי העדיפו לתת לשחקנים לנוח היום אחרי הטיסה מהונגריה ורק מחר תערוך הקבוצה אימון קל לפני היציאה לבלומפילד. המשחק מול הצהובים מחר יהיה גם החזרה הגנרלית של נתניה לקראת משחק החוץ נגד בשאקשהיר איסטנבול הטורקית ביום חמישי הבא במסגרת סיבוב המוקדמות השני בקונפרנס ליג.

שחקן מכבי נתניה יניב מזרחי, מול שי אליאס, שחקן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
התעניינות רבה בליגת העל. יניב מזרחי/לירון מולדובן

המגן כרם ג'אבר שסובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי וגם עומרי גנדלמן שעדין מתאושש מהפציעה בברכו, יחמיצו את המשחק נגד מכבי תל אביב. מבחינת תמונת ההרכב, שי קונסטנטין יפתח בעמדת המגן הימני לצד רז שלמה, פלאמן גלאבוב ופלוריאן הארטהרץ, שייפתח כמגן שמאלי. בקישור נראה שמקומם של עדן קארצב ואביב אברהם מובטח וההתלבטות הגדולה היא בנוגע לחלק הקדמי, שם נאבקים על מקום בהרכב מספר שחקנים לצידו של פטריק טוואמסי, ביניהם לירן רוטמן, איגור זלטאנוביץ' ואריך ברקו.

בני לם אמר לקראת המשחק: "היה מחנה אימון טוב, גם מבחינת כושר גופני וגם מבחינת כושר משחק, אנחנו במצב טוב. היה חשוב לנו לצרף את השחקנים החדשים למרקם החברתי. אני מקווה שכולם יהיו בריאים וישחקו, ונקווה לנצח את המשחק".

הרכב משוער: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, רז שלמה, פלאמן גלאבוב, פלוריאן הארטהרץ, עדן קארצב, בוריס אנו, אביב אברהם, לירן רוטמן, איגור זלטאנוביץ', פטריק טוואמסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully