וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי העולם: ניצחון גם לנבחרת הנשים של ישראל בלקרוס

אחרי ההישג של הגברים, גם הנשים קצרו ניצחון ראשון במשחקי העולם, 10:17 על נבחרת ההודהנשוני: "הבנות הוכיחו כי הן נבחרת מצוינת"

נבחרת הלקרוס של ישראל. יחצ,
צעד מחצי הגמר. נבחרת הלקרוס/יחצ

ניצחון מרשים לנבחרת הנשים של *ישראל בלקרוס במשחקי העולם 2022, על הנבחרת הצפון אמריקאית ההודהנשוני, 10:17. בבית שנפתח היום בבירמינגהאם, אלבמה, נמצאות גם נבחרות קנדה ובריטניה החזקות.

הנבחרת הישראלית סיימה במקום ה- 6 באליפות העולם שנערכה בחודש האחרון בבולטימור. הנבחרת הצפון אמריקאית נחשבת לאומה שהמציאה את המשחק הפופולארי, כך שמדובר בניצחון מפתיע ומרשים עבור הנבחרת הישראלית, ובהמשך ישיר ליכולת הטיסה מאליפות העולם.

המשחק הבא בשלב הבתים יפגיש בין ישראל לבריטניה, שנחשבת לנבחרת חזקה מאוד. ניצחון נגד הבריטיות יעניק לנבחרת הישראלית כמעט בוודאות את הכרטיס לחצי גמר של האירוע שנחשב לאולימפיאדה של הענפים שאינם אולימפיים.

אריק קפלן, נשיא התאחדות אילת (התאחדות הענפים שאינם אולימפיים): "מדובר בניצחון חשוב עבור הנבחרת שלנו. הבנות הוכיחו כי הן נבחרת מצויינת והצליחו לנצח את הנבחרת שהמציאה והביאה את המשחק לעולם. הניצחון מקרב אותנו לחצי הגמר של משחקי העולם 2022 ואנחנו מאושרים וגאים בבנות, הפנים קדימה למשחק החשוב והמכריע נגד בריטניה, אל אל ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully