וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הפך מרטין ברייתווייט לכדורגלן הכי עשיר בברצלונה?

הדני שהצטרף ב-2020 לקטלאנים אמנם לא מבכירי המשתכרים בקבוצה, אך החלטה אחת שקיבל ב-2017 סידרה לו את חשבון הבנק

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 0:4 (הכנה)/ספורט1

מרטין ברייתווייט הפך בעל כורחו לאחד מהסמלים של ברצלונה הדועכת של תחילת העשור הנוכחי. החלוץ שעבר בתחילת 2020 לקטלאנים מלגאנס הספיק לערוך מאז 58 הופעות במדי הבלאוגרנה במהלכן כבר 10 שערים, אך לא בדיוק הפך לאחד מכוכבי המועדון. על אף זאת, מאז שלאונל מסי עזב את בארסה בקיץ 2021, הדני הוא השחקן העשיר ביותר בברצלונה.

שחקן ההתקפה של ברצלונה אמנם מרוויח "רק" 77 אלף יורו לשבוע, כאשר יש מספר רב של שחקנים שמרוויחים הרבה יותר ממנו. אך לא המשכורת בבארסה היא זו שהעניקה לברייתווייט את הונו. בשנת 2017, אז עוד שיחק במדי מידלסברו מליגת המשנה באנגליה השקיע הדני 850 אלף דולר חברת הנדל"ן של דודו, פיליפ מייקל.

מרטין ברייתווייט שחקן ברצלונה. רויטרס
"הוא מעורב, אבל לא בצורה כזו שתפגע בקריירה שלו ככדורגלן". ברייתווייט/רויטרס

העסק, ששוויו עמד על 10 מיליון דולר עד סיום אותה שנה, חווה צמיחה נפלאה וכעת נכסיו מוערכים ביותר מ-300 מיליון דולר. "התפקיד של מרטין בכל מה שקשור לחברה הוא בתחום האסטרטגיה והחזון לטווח הארוך. הוא מעורב, אבל לא בצורה כזו שתפגע בקריירה שלו ככדורגלן".

זה לא העסק היחיד שברייתווייט שותף בו ונסק. יחד עם אשתו, הוא מחזיק מותג בגדים בשם 'Trente' שזוכה להצלחה עצומה בצרפת. בנוסף בבעלותו של הכדורגלן יש מסעדה בשם 'Gave' שממוקמת בברצלונה וגם היא נוחלת הצלחה רבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully