וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשאר ביורוליג: קינן אוואנס חתם לשנתיים בז'לגיריס קובנה

הגארד שעזב את מכבי תל אביב צפוי להיות הרכז המוביל של הליטאים. עוד ביורוליג: ניקולה קאליניץ' חתם לשנתיים בברצלונה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 12.7/ספורט1

לאחר שעזב את מכבי תל אביב חתם הערב (שלישי) קינן אוואנס לשנתיים בז'לגיריס קובנה. הרכז שהעמיד ממוצעים של 8.2 נקודות למשחק בנוסף ל-3.5 אסיסטים ביורוליג במדי הצהובים נשאר במפעל הבכיר ביבשת ויקווה להצעיד את הליטאים, שסיימו עונה חלשה מאוד במפעל, לחזור לקדמת הבמה.

אוואנס ימשיך לשחק ביורוליג, וחתם בז'לגיריס קובנה. פנאתינייקוס, לה הוצע השחקן, מעדיפה להתרכז בנייט וולטרס (שהצטיין בעונה החולפת אצל המאמן דיאן ראדוניץ' בכוכב האדום בלגרד), ואוואנס צפוי להיות הרכז המוביל של הקבוצה הליטאית, לפני לוקאס לקאביצ'יוס.

קינן וואנס הצטרף בעונת 2020/21 להפועל חיפה והיה אחד הרכזים הבולטים בליגת העל באותה העונה, כאשר קלע 18.7 נקודות למשחק בנוסף ל-6.2 אסיסטים ו-2 חטיפות. היכולת הנהדרת שגילה במהלך אותה עונה עוררה עניין גם אצל מכבי תל אביב, שצירפה אותו בסיום אותה עונה.

עוד ביורוליג, ניקולה קאליניץ' חתם לשנתיים בברצלונה. הסמול פורוורד בן ה-30 ששיחק בשתי העונות האחרונות בכוכב האדום בלגרד מצטרף לקבוצה של שארונאס יאסיקביצ'יוס ויזכה להזדמנות להתמודד יחד עם אחת הקבוצות הגדולות במפעל על התואר.

כמוכן, אקילה פולונארה שעזב את פנרבח'צה מעורר עניין במספר מועדונים באירופה. בטורקיה טוענים כי אלופת היורוליג אנאדולו אפס פועלת כדי להחתים את השחקן, בעוד באיטליה טוענים כי הוא בכלל סגור בווירטוס בולוניה, שתשוב בעונה הבאה למפעל הבכיר של יול"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully