וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה גברה 0:2 על ספרד ועלתה לרבע גמר אליפות אירופה לנשים

מוליכת בית ב' שמרה על מאזן מושלם ושער נקי בדרך לשלב הבא. אלכסנדרה פופ וקלרה בוהל כבשו. דנמרק גברה 0:1 על פינלנד ושמרה על סיכוי לעלות

תקציר ניצחונה של גרמניה 0:2 על ספרד ביורו הנשים/ספורט1

משחקי המחזור השני בבית ב' באליפות אירופה בכדורגל לנשים יצאו לדרך הערב (שלישי), כאשר במשחק המוקדם ניצחה דנמרק 0:1 את פינלנד, השיגה נקודות ראשונות בטורניר ושמרה על הסיכוי להעפיל לרבע הגמר. הפיניות, לעומת זאת, נותרו עם אפס נקודות ויסיימו את דרכן בתום שלב הבתים. במשחק השני ניצחה שיאנית הזכיות באליפות אירופה, גרמניה 0:2 את ספרד ושמרה על מאזן של 6 מ-6 בשני המחזורים הראשונים, מה שהבטיח לה את המקום ברבע הגמר.

כדורגלנית נבחרת גרמניה אלכסנדרה פופ. Maja Hitij, GettyImages
שיאנית הזכיות ברבע הגמר. הגרמניות חוגגות/GettyImages, Maja Hitij

גרמניה - ספרד 0:2

החבורה של מרטינה ווס-טקלנבורג שמרו על מאזן מושלם ושער נקי בתום שני מחזורים, והבטיחה את מקומה ברבע הגמר. הגרמניות פתחו נהדר ועלו ליתרון כבר בדקה ה-3 משער של קלרה בוהל. אלכסנדרה פופ הכפילה את היתרון בדקה ה-37, והורידה את חברותיה להפסקה במומנטום אדיר. הספרדיות לא הצליחו לחזור לעניינים במחצית השנייה, ושיאנית הזכיות ביורו הנשים הישגה את הכרטיס בשמונה האחרונות, ותוך כדי הבטיחה מעשית גם את המקום הראשון בבית ב'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פרניל הארדר, שחקנית נבחרת דנמרק. Harriet Lander, GettyImages
שער דרמטי שמר על דנמרק בתמונת העלייה. הארדר/GettyImages, Harriet Lander

דנמרק - פינלנד 0:1

הדניות עם נקודות ראשונות בטורניר ושמרה על הסיכוי להעפיל לרבע הגמר. הפיניות, לעומת זאת, נותרו עם אפס נקודות ויסיימו את דרכן בתום שלב הבתים. המשחק נערך באצטדיו בעיר מילטון קיינס והדניות שלטו כמעט לכל אורכו, אבל ההכרעה הייתה דרמטית והושגה רק בחלוף 72 דקות משריקת הפתיחה, אז פרניל הארדר, הקשרית שמשחקת בצ'לסי, הכריעה את ההתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully