וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלשלאות ורימוני עשן: הטור דה פראנס נעצר לעשר דקות בגלל מחאה

אקטיביסטים התפרעו, מירוץ האופניים הופסק בלית ברירה. פוגצ'אר שמר על החולצה הצהובה גם בסיום הקטע ה-10, אותו ניצח קורט נילסן בפוטו פיניש

שערי השבוע של ספורט1 (12.7)/ספורט1

השבוע השני בטור דה פראנס יצא לדרך עם אירוע מאוד לא שגרתי. אחרי יום חופש, בעיצומו של הקטע ה-10 בהרי האלפים, מפגינים שעמדו בצד הדרך השליכו לעבר הכביש רימוני עשן, קשרו את עצמם אחד לשני בשלשאות, התיישבו על הכביש וגרמו להפסקת מירוץ האופניים למשך כ-10 דקות.

עשרות המפגינים שהגיעו למקום לאחר מכן התבררו כחברי ארגון "מון בלאן". הם לבשו חולצות שעליהן נכתב "נותרו לנו 399 ימים". מי שהוביל את המירוץ באותם רגעים היה האיטלקי אלברטו בטיול, לו נותרו 35.7 קילומטרים כדי לשמור על ההובלה. כשנזרק לעברו רימון עשן בצבע ורוד, הוא התבקש על ידי המארגנים לעצור בצד כשלזכותו יתרון של 20 שניות ואז למעשה הופסק המירוץ.

בעקבות החלטת השופטים לעצור, לקבוצת הבריחה שכללה 25 רוכבים, ביניהם בטיול כמובן, ניתן יתרון של 7:25 דקות על פני הפלוטון. בסופו של דבר מי שסיים כמנצח של הקטע ה-10 היה הדני מגנוס קורט נילסן מ-EF, שהקדים בפוטו פיניש את ניקו שולץ ושלישי סיים לואיס לאון סאנצ'ס. בטיול סיים רק במקום ה-18 וטאדיי פוגצ'אר הסלובני שמר על החולצה הצהובה על אף שסיים במקום ה-20, בזכות יתרון של 11 שניות על פני לנארד קמנה הגרמני.

מבין נציגי ישראל פרמייק טק, סיימון קלארק שעשה היסטוריה הגיע למקום ה-17 וכריס פרום סיים 46. גיא ניב סיים במקום ה-138, 26 דקות ו-22 שניות אחרי המנצח בקטע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully