וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מעדיפה להשאיל את גררו לאירופה, מקסו ייעדר 3 חודשים

12.7.2022 / 11:16

הפנמי חייב לעזוב, הצהובים מבינים שעדיף להם לא להשאיל אותו שוב לקבוצה קטנה בישראל. הבלם הדני שהיה על הכוונת, נפצע בברך ונראה שהמועמדות שלו יורדת מהפרק. במועדון ממתינים לזהבי בסבלנות עד שירגיש מוכן

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 12.7/ספורט1

מכבי תל אביב פועלת בכמה מישורים כדי למצוא לאדוארדו גררו קבוצה בחו"ל, אליה הוא יושאל עם אופציה לרכישת כרטיסו בתום העונה. במועדון מבינים שלא ייצא להם יותר מדי מהשאלת החלוץ הפנמי לקבוצה יחסית קטנה בארץ מאחר שמדובר בהשאלת חינם ובדרך כלל הקבוצה לא תוכל לרכוש את כרטיסו בסכומים שהצהובים דורשים. כך היה בעונה שעברה עם הפועל ירושלים אליה הושאל גררו.

במכבי תל אביב נמצאים בקשר עם כמה סוכנים במקביל כדי למצוא לגררו קבוצה. השחקן אגב נראה טוב מאוד באימונים ואם לא הייתה מצוקת מקום של זרים, הוא היה נשאר. אבל למכבי תל אביב יש כעת שבעה זרים בסגל וזה עוד לפני בואו של בלם זר. המשמעות היא שגררו יהיה חייב לעזוב ובהמשך תצטרך הקבוצה לשחרר גם שחקן זר נוסף כדי לרשום את הבלם שיגיע.

בשלב הזה אין חדש באשר למועמדות של בלמים זרים. מכבי תל אביב מכוונת יחסית גבוה ומנסה לצרף בלם איכותי וכאלה מעדיפים כרגע לחפש אלטרנטיבות בליגות טובות יותר במערב אירופה ולא ממהרים לנחות בקרית שלום. אנדראס מקסו נפצע במשחק אימון של ברונדבי וצפוי להיעדר לפחות שלושה חודשים - מה שכנראה יגרום לכך שהצהובים יוותרו על הניסיון לצרפו.

למשחק מחרתיים מול מכבי נתניה יעמדו לרשות המאמן ולאדן איביץ' בגזרת הבלמים שרן ייני, עידן נחמיאס ואנריק סבוריט שיכול לשחק כבלם, שכפי שעשה בעונה החולפת. כאשר יוחתם בלם תהיה מכבי תל אביב חייבת לשחרר שחקן זר והיא עדיין לא החליטה מי יעזוב.

כארם ג'אבר, מכבי נתניה שומר על אדוארדו גררו, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ההשאלה להפועל ירושלים לא קידמה את גררו וגם לא את מכבי תל אביב/ברני ארדוב

באשר לשחקנים הישראלים שאמורים לצאת בהשאלה, הרי שהבכיר שבהם הוא אוסמה חלאיילה לו יש חוזה במכבי תל אביב על סך של 170 אלף דולר נטו לעונה. מדובר בחוזה יחסית גבוה למרבית הקבוצות בליגת העל, אבל מאחר שמכבי תל אביב כבר העבירה לו משכורת על חודש יוני ותעביר לו גם משכורת על חודש יולי הנוכחי, הסכום שתצטרך הקבוצה אליה הוא יושאל, לשלם לו כמשכורת יהיה נמוך יותר. במכבי תל אביב לא יבקשו דמי השאלה עבורו ועבור שחקנים ישראלים נוספים, אבל יתעקשו שהקבוצה הקולטת תתחייב לשתפו בלפחות 60 אחוז מהמשחקים, אחרת היא תספוג קנס.

באשר לפצועים ערן זהבי, ניר ביטון, דן גלזר ושחר פיבן, עדיין אין הערכה מתי כל אחד יחזור לאימונים מלאים. עם זהבי יש הרבה סבלנות ואין שום כוונה ללחוץ אותו עד אשר הוא ירגיש מוכן לגמרי להתחיל להתאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully