וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשפחה נשארה בספרד: לבנדובסקי חזר למינכן וישוב לאימונים

החלוץ עדיין מקווה שבימים הקרובים יגיעו ראשי באיירן לסיכום עם ברצלונה על מכירתו, אבל לא מעוניין להתעמת עם המועדון והבוקר יתייצב לאימון ראשון לעונה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 11.7/ספורט1

רוברט לבנדוסקי לא מסתיר את רצונו העז לעבור לברצלונה והוא פועל בכל הדרכים החוקיות האפשריות שעומדות לצדו, אבל לעשות יותר מדי הוא לא באמת יכול, אלא לנסות לשכנע את ראשי באיירן מינכן להסכים להצעה הקטלונית שעדיין אינה בגובה 50 מיליון יורו, כפי שאלופת גרמניה דורשת.

זו גם הסיבה שאמש הוא חזר למינכן והבוקר בשעה 11:00 שעון ישראל הוא יתייצב לאימון ראשון לקראת עונת 2022/23. לבנדובסקי שב אתמול בטיסה מספרד לגרמניה, אבל נחת לבדו וסיפר כי המשפחה נשארה בספרד: "אני מרגיש טוב", הוסיף בשדה התעופה וסירב להתייחס לסיטואציה הנוכחית, על אף שבשבועות האחרונים התראיין מספר פעמים ואמר בין השאר ש"קשה לומר שאשחק בבאיירן מינכן בעונה הבאה".

לבנדובסקי חוזר למינכן לקראת חזרתו לאימוני באיירן

לפי "הבילד", לבנדובסקי לא מעוניין להיכנס לעימות חזיתי עם באיירן מינכן אחרי שמונה שנים במועדון ומלכתחילה טען כי אין בכוונתו להחרים את אימוני הקבוצה או להפר את החוזה, אבל הוא חוזר לפתיחת האימונים בתקווה שבימים הקרובים יגיעו ראשי באיירן מינכן לסיכום עם ברצלונה על מכירתו.

עוד נכתב בדיווח כי המאמן יוליאן נגסלמן ושחקני באיירן מינכן לא כל כך יודעים כיצד להתמודד עם המצב הנוכחי ולמעשה ומבחינתם מחשיבים אותו כמי שכבר נפרד מהם ולא ישחק בקבוצה. במקביל, העיתונאי ג'רארד רומרו פרסם כי ברצלונה הגישה ביממה האחרונה הצעה אחרונה בהחלט לבאיירן עבור לבנדובסקי וזו אמורה להתקרב לאיזור תג המחיר המבוקש, אולם לא פורסם הסכום בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully