וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד ביטלה את רכישת שי אייזן, כעס בהפועל תל אביב: "העסקה הושלמה"

הדרומיים החליטו לפוצץ את העסקה, האדומים זועמים: "מאיפה זה בא? מצפים לקבל את התשלום הראשון על סך 350 אלף שקלים". חדרה ונס ציונה מעוניינות בקשר אם לא ישחק באשדוד

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 11.7/ספורט1

מ.ס. אשדוד החליטה לבטל את עסקת שי אייזן, עליו אמורה הייתה לשלם להפועל תל אביב 900 אלף שקל. הקשר הצעיר חתם על חוזה לארבע שנים, אבל באשדוד גילו כל מני פרטים בנוגע לעסקה והודיעו לאדומים ולסוכנו של השחקן כי אין כוונה לצרפו.

אייזן לא שותף הערב במשחק האימון מול בית"ר ירושלים (1:2) ואשדוד לא מתכוונת לקחת אותו למחנה האימונים בסלובניה.

שחקן הפועל תל אביב שי אייזן. מאור אלקסלסי
כרגע הוא שוב אדום. שי אייזן/מאור אלקסלסי

בהפועל תל אביב הבינו כי השחקן נכשל בבדיקות הרפואיות והכעס באשדוד היה על כך שהגיע פצוע. מבחינת האדומים ההסכם תקף ובמועדון מצפים שב-24 שעות הקרובות יועבר החלק הראשון של התשלום, כ-350 אלף שקלים. גורם בהפועל תל אביב: "העסקה הושלמה במלואה, אנחנו לא מבינים מאיפה זה בא ומצפים מאשדוד להעביר את התשלום הראשון".

אגב, הכסף ממכירת אייזן אמור היה לשמש לרכישת אלן אוז'בולט ב-200 אלף יורו - עסקה שתקועה כרגע על אף הסיכום עם השחקן וסלובן ברטיסלבה, בשל פערים עם סוכנו הסלובני של השחקן. הפועל כבר בודקת אופציות חלופיות להתקפה.

בנוגע לאל ים קנצפולסקי, הקשר עדיין במו"מ עם הפועל תל אביב ורוצה להמשיך בשורותיה, אך ישנם פערים בנוגע לסעיף השחרור של השחקן, כאשר במקביל סוכניו בודקים עבורו אופציות בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully