וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: ברצלונה מציעה טרייד לסביליה, רוני מאמן DC יונייטד

עודכן לאחרונה: 12.7.2022 / 21:17

הקטלאנים סגרו את עסקת ראפיניה וכעת מוכנים לשלם 40 מיליון יורו ולהעביר גם את ממפיס תמורת קונדה. האנגלי חזר ל-MLS, קוליבאלי סגר בצ'לסי, עסקאות יקרות בפרמיירליג

כתבה של מור רכס על אריק טן האח/ספורט1

העברות

* רודרי, קשרה הספרדי של מנצ'סטר סיטי, האריך את חוזהו במועדון עד 2027.

* ניית'ן קולינס, בלם נבחרת אירלנד בן ה-22, חתם לחמש שנים בוולבס ששילמה לא פחות מ-20 מיליון ליש"ט לברנלי.

* קין לואיס-פוטר, שחקן הכנף האנגלי בן ה-21, עבר מהאל סיטי לברנטפורד תמורת 20 מיליון ליש"ט וחוזה לשש שנים.

* אואן וינדאל, המגן השמאלי של אלקמאר, עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות והוצג היום כשחקן אייאקס. הוא חתם עד 2027 ואלופת הולנד שילמה עבור רכישתו 10 מיליון יורו.

* מיינץ החתימה לארבע שנים את הפליימייקר של אנז'ה, אנג'לו פולג'יני בן ה-25, עליו שילמה שבעה מיליון יורו.

* חיזוק ראשון לג'נארו גאטוזו: ולנסיה השלימה את צירופו של שחקן הכנף סמו קסטייחו בן ה-27, שחזר לספרד אחרי ארבע שנים בשורות מילאן וחתם אצל העטלפים עד 2025.

* די.סי יונייטד הודיעה רשמית על מינויו של ויין רוני למאמנה החדש. כוכב העבר האנגלי בן ה-36 חוזר למעשה לקבוצה בה שיחק ב-MLS לפני שלוש שנים.

* נאני, אקס מנצ'סטר יונייטד, ששיחק בעונה החולפת עם דור פרץ בוונציה, חתם בשורות מלבורן ויקטורי האוסטרלית.

* ריבר פלייט הציגה רשמית את החלוץ הקולומביאני מיגל בורחה (29) שחתם לשלוש שנים וחצי אחרי שנרכש ב-7 מיליון דולר מג'וניור הקולומביאנית. זו ההעברה השנייה בגובהה בתולדות המועדון (אחרי לוקאס פראטו).

* השוער הקולומביאני דויד אוספינה חתם באל נאסר מערב הסעודית. השוער, שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-34, סיים חוזה בנאפולי ועבר ללא תמורה.

* סלרניטנה רכשה ב-2.5 מיליון יורו מאוניברסידד קתוליקה את דייגו ולנסיה בן ה-22. החלוץ הצ'יליאני (ארבע הופעות בנבחרת) חתם על חוזה לארבע שנים.

* אינטר שלחה את המגן השמאלי פרנקו קרבוני, שחקן נבחרת ארגנטינה עד גיל 20, לעונת השאלה בקליארי שתשחק בסרייה B.

* חטאפה החתימה לארבע שנים את הבלם הפורטוגלי דומינגוש דוארטה בן ה-27, עליו שילמה מיליון יורו לגרנאדה.

* נאנט, מחזיקת הגביע הצרפתי, שאלה מניס את החלוץ בן ה-21 אוון גסאן לעונה אחת.

* רוי ויטוריה מונה למאמן נבחרת מצרים. הפורטוגלי חתם עד 2026.

* ברצלונה הודיעה על העברתו של החלוץ האלבני ריי מנאי לווטפורד.

שמועות

* עסקת ראחים סטרלינג ממנצ'סטר סיטי לצ'לסי נחתמה. הקיצוני האנגלי ימריא הלילה ללוס אנג'לס, שם יצטרף לחבריו החדשים ויוצג רשמית. הבלוז ישלמו עבורו 47.5 מיליון ליש"ט והוא יחתום לחמש שנים.

* לטענת "לה פריזיאן", כריסטיאנו רונאלדו הציע את עצמו לפריז סן ז'רמן, אולם הצרפתים השיבו בשלילה מהסיבה שלפחות כרגע אין להם מקום בשבילו בסגל.

* דיווח ב"האתלטיק": צ'לסי קרובה לרכישת הבלם קאלידו קוליבאלי. הסנגלי בן ה-31 נכנס לשנתו האחרונה בנאפולי, והבלוז נמצאים במו"מ מתקדם לרכישתו. הוא צפוי לחתום על חוזה לשלוש או ארבע שנים. במקביל גם נמשכות השיחות לצירוף נתן אקה, שיירכש ממנצ'סטר סיטי תמורת סכום דומה.

* על פי העיתונאי ג'רארד רומרו, ברצלונה רוקמת עסקה מול סביליה שבה תשלם 35-40 מיליון יורו ותוסיף את ממפיס דפאי תמורת הצרפתי ז'ול קונדה, הבלם אותו כל כך רוצה צ'אבי לצרף.

* ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד סיכמו: פרנקי דה יונג יעבור לאנגליה תמורת סכום גבוה מאוד של 85 מיליון יורו. ההולנדי העדיף להישאר בבארסה, שמצידה זקוקה לכסף כדי לממן את עסקת רוברט לבנדובסקי.

* ראפיניה סיכם את כל תנאיו בברצלונה ורק חתימה חסרה להשלמת ההעברה בסך 58 מיליון יורו, ועל כן בצ'לסי - שכבר סיכמה על רכישתו ונותרה מאוכזבת - פונים לאלטרנטיבות אחרות. השם החם הוא של סרג' גנאברי, שחקן באיירן מינכן ונבחרת גרמניה שנכנס לשנתו האחרונה בחוזה וטרם האריך את החוזה שלו. עם זאת, גנאברי לא צפוי להסכים למעבר לצ'לסי בשל עברו בארסנל וצפוי לקבל החלטה בנוגע לעתידו בקרוב.

* בנוסף לראפיניה, בברצלונה ישחק בעונה הבאה גם עוסמאן דמבלה שהיום התייצב למבדקים רפואיים ותועד על ידי חבריו לקבוצה בחדר ההלבשה. הצרפתי הסכים לקצץ בשכרו ויחתום על חוזה חדש עד 2024.

* לטענת פבריציו רומאנו, ברצלונה מאוד מעוניינת בקשר האנגלי הצעיר קרני צ'וקוואמקה, שכיכב גם בגמר היורו לנוער מול ישראל. צ'וקוואמקה שייך לאסטון וילה, אולם נכנס לשנתו האחרונה בחוזה.

* רנאטו סאנצ'ס מעדיף את פריז סן ז'רמן על פני מילאן ובצרפת מעריכים שהמעבר שלו יושלם במהלך השבוע. ליל תקבל רק 10 מיליון יורו - מחצית מהסכום בו רכשה אותו מבאיירן מינכן. הקשר הפורטוגלי בן ה-24 צפוי להרוויח כ-6 מיליון יורו לעונה.

* על פי "לה פריזיאן", הוגו אקיטיקה סיכם עקרונית בפריז סן ז'רמן ורואה עצמו כשחקן האלופה, שעוד מנסה להוריד את הדרישות של ריימס שדורשת על החלוץ 36 מיליון יורו בתוספת 10 מיליון על סעיפים שונים (כפי שהסכימה לשלם ניוקאסל).

* יממה אחרי הפגישה בין ראשי באיירן מינכן ויובנטוס עם נציגו של מתייס דה ליכט, לטענת "הבילד" ההצעה של הגרמנים לרכישת הבלם ההולנדי עומדת כעת על 60 מיליון יורו ועוד 10 מיליון יורו בבונוסים שונים. יובה ממשיכה לדרוש 80 מיליון, אך בבאיירן מאמינים שהעסקה תיסגר באזור 70 מיליון.

* במקביל למו"מ בנוגע לדה ליכט, באיירן מינכן עדיין עובדת על העברתו של מאתיס טל בן ה-17 מראן. במועדון מעריכים שמדובר בחלוץ הכי כישרוני באירופה. אבל המו"מ מול ראן לא פשוט.

* נבחרת איראן מחפשת מאמן חדש לאחר עזיבתו של דרגאן סקוצ'יץ', כשעל פי העיתונאי הצרפתי סנטי אאונה, אולה גונאר סולשיאר הנורבגי דחה את ההצעה בנימוק של "התחייבויות קודמות".

* פ.ס.ז' דחתה את הצעת גלאטסראיי בסך 5 מיליון יורו עבור אידריסה גיי, אבל המגעים בין הצדדים נמשכים.

* לוקא גורנה-דואת, הקשר בן ה-18 של סנט אטיין, קרוב למעבר לרד בול זלצבורג האוסטרית שהצעתה בסך 15 מיליון יורו התקבלה.

* אינטר הודיעה על התרת חוזהו של ארתורו וידאל, שנה לפני המועד המקורי. הקשר הצ'יליאני הוותיק צפוי כעת להשלים את מעברו לפלמנגו הברזילאית.

* אייאקס מוכנה למכור את ליסנדרו מרטינס למנצ'סטר יונייטד, שכבר הציעה עבורו 50 מיליון יורו, אבל דורשת כ-60 מיליון יורו עבור הבלם הארגנטינאי.

* ברל אמבולו צפוי לעבור מבורוסיה מנשנגלדבאך למונאקו. שני המועדונים במגעים מתקדמים וצפויים לסגור את כל הפרטים בימים הקרובים. גלדבאך מצפה ליותר מ-10 מיליון יורו תמורת השוויצרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully