וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה באליפות אירופה: 0:8 לאנגליה על נורבגיה ביורו הנשים

שמינייה מעולם לא נכבשה במשחקי היורו לגברים או לנשים, עד שמארחות הטורניר התעללו בסקנדינביות והבטיחו את עלייתן לרבע הגמר. 0:2 לאוסטריה על צפון אירלנד

תקציר: אנגליה - נורבגיה 0:8 (יורו נשים)/ספורט1

היסטוריה נרשמה הערב (שני) באצטדיון בברייטון, כאשר נבחרת אנגליה הביסה 0:8 את נורבגיה במסגרת המחזור השני לאליפות אירופה לנשים. זו הפעם הראשונה במשחקי אליפות אירופה, לגברים או לנשים, שנבחרת כבשה שמונה שערים במשחק - גם שביעייה אף נבחרת מעולם לא ספגה - ואנגליה גם הפכה לנבחרת הנשים הראשונה אי פעם שמבקיעה שישה שערים או יותר במחצית אחת ביורו.

אחרי שאנגליה ניצחה 0:2 את אוסטריה במשחק הפתיחה באולד טראפורד, היא אירחה הערב את נורבגיה שניצחה 1:4 קליל את צפון אירלנד. האנגליות, המועמדות לזכות בתחרות, לא ריחמו על הסקנדינביות ולהפסקה ירדו ביתרון היסטורי של 0:6 - ג'ורג'יה סטנוויי (12 בפנדל), לאורן המפ (15), אלן ווייט (29 ו-41) ובת' מיד (34 ו-38) כבשו וסיפקו לכ-29 אלף צופים בברייטון חוויה שלא ציפו לה.

במחצית השנייה הצטרפה לחגיגה אלסיה רוסו (66), ושלושער השלימה בדקה ה-81 מיד שלזכותה מספרים חסרי תקדים של 18 שערים ו-11 בישולים ב-15 משחקים בלבד מאז שלתפקיד המאמנת מונתה בשנה שעברה סרינה ויכמן.

בת' מיד, שחקנית נבחרת אנגליה. Harriet Lander, GettyImages
היסטוריה באנגליה. בת' מיד חוגגת/GettyImages, Harriet Lander

אנגליה הבטיחה את מקומה ברבע הגמר בזכות שני הניצחונות המרשימים ואילו נורבגיה תצטרך כעת לנצח את אוסטריה במשחק מכריע שייערך ביניהן ביום שישי, אחרי שמוקדם יותר היום הכניעו האוסטריות 0:2 את צפון אירלנד שמבחינתה תסיים את דרכה ביורו הראשון בתולדותיה ביום שישי מול אנגליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

צפו בתקציר הניצחון של אוסטריה על צפון אירלנד

תקציר: אוסטריה - צפון אירלנד 0:2 (יורו נשים)/ספורט1

מי שהבקיעה ראשונה הערב באצטדיון סנט. מארי בסאות'המפטון הייתה קתרינה שיכטל מוורדר ברמן, שחגגה כבר אחרי 19 דקות. את השער השני והקובע כבשה בדקה ה-88 קתרינה נאשנוונג מהופנהיים, שהבקיעה את שערה הבינלאומי השני. אוסטריה תתמודד ביום שישי נגד נורבגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully