וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתלבטות במכבי ת"א: להחתים זר תשיעי או לשמור על הסגל הקיים?

11.7.2022 / 19:12

בצוות המקצועי של הצהובים חשים כי עמדת הפאוור פורוורד אינה חזקה ועמוקה מספיק, אבל בהנהלה מעדיפים להימנע מהחתמת שחקן זר נוסף שייצר פקק תנועה על הספסל ביורוליג ובליגת העל. ובינתיים: קייל ווילצ'ר מפזר רמזים בטוויטר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 11.7/ספורט1

מכבי תל אביב נמצאת בימים האחרונים בהתלבטות: האם לעבות עוד את מצבת השחקנים ולהחתים זר תשיעי או לשמור על הסגל הקיים שנבנה.

הצוות המקצועי, בראשותם של יו"ר הוועדה המקצועית דיוויד בלאט, המנהל הספורטיבי ניקולה וויצ'יץ' והמאמן עודד קטש, היה רוצה להנחית שחקן נוסף בעמדת הפאוור פורוורד, שנתפסת ככזו שאינה חזקה ועמוקה מספיק - לאור העובדה שהזר במשבצת הזאת (ג'ארל מרטין) הוא היחיד מבין השמונה בקבוצה שאין לו כלל ניסיון אירופי, ובשל הכישלון בהחתמת גיבוי ישראלי בכיר בדמותם של תומר גינת או טי.ג'יי ליף. לכן נעשתה בשבוע שעבר הפנייה לקייל ווילצ'ר.

מנגד, בהנהלת המועדון מעדיפים להימנע מהצעד הזה, לפחות בשלב הנוכחי. אם יגיע זר תשיעי, המשמעות היא שבכל אחד ממשחקי ליגת העל יישארו ארבעה זרים מחוץ לסגל; גם ביורוליג ייווצר פקק תנועה, מכיוון ששניים או שלושה בכירים (אם ג'ייק כהן ימשיך) כלל לא יתלבשו.

ובינתיים בטוויטר: קייל ווילצ'ר שולח רמזים לאלכס פויתרס

בינתיים, ווילצ'ר עצמו נהנה לפזר רמזים שנוגעים למכבי תל אביב. הוא העלה בטוויטר תמונה ישנה שלו עם אלכס פויתרס, מימיהם המשותפים באוניברסיטת קנטאקי, כשסנטר הצהובים צייץ זאת מחדש, הגיב לו: "הימים הטובים ההם. אולי יום אחד נוכל לשחזר אותם?".

בכל אופן, ביוון דווח היום (שני) כי מכבי תל אביב אינה היחידה שמתעניינת בשירותיו של ווילצ'ר. על פי פרסום באתר SDNA, גם אוניקס קאזאן פנתה לפורוורד הקנדי, אף שלא תוכל להשתתף במסגרות אירופיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully