וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זר תשיעי בדרך? מכבי תל אביב פנתה לקייל ווילצ'ר

8.7.2022 / 12:00

בליץ ההחתמות עשוי להימשך: הצהובים שוקלים לעבות את הקו הקדמי בפאוור פורוורד מטנריפה (29, 2.08), שמתמחה בקליעה לשלוש. הסיבה: העמדה הזו נותרה "חשופה", לאור היעדר ניסיונו האירופי של ג'ארל מרטין והכישלון בהנחתת מחליף ישראלי בכיר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.7/ספורט1

בימים האחרונים נכתבו סיכומים וניתוחים על הסגל הסופי של מכבי תל אביב לעונה הקרובה, אבל ייתכן שהם היו מוקדמים. הצהובים שוקלים להחתים זר נוסף בקו הקדמי, ופנו לקייל ווילצ'ר שזכה עם טנריפה בליגת האלופות.

ווילצ'ר (29, 2.08) שיחק עונה אחת ביורוליג, ב-2017/18 באולימפיאקוס, ואחר כך עבר לאוניקאחה מלאגה ושיחק שנתיים בטורק טלקום אנקרה. אשתקד, במדי טנריפה, העמיד ממוצעים של 11.8 נקודות ו-3.2 ריבאונדים במסגרת האירופית. בניצחון על הפועל חולון בפיינל פור הוא תרם שמונה נקודות ושבעה ריבאונדים, ובגמר היה בין המצטיינים וקלע 17 נקודות בדרך לגביע.

קייל ווילצ'ר, שחקן טנריפה. ליגת האלופות בכדורסל, אתר רשמי
הגעה שלו תביא לשחרור אחד הישראלים, או לסגל בן 16 שחקנים? קייל ווילצ'ר/אתר רשמי, ליגת האלופות בכדורסל

אחרי בליץ ההחתמות המהיר שקיימו הקיץ, חשים במכבי תל אביב כי הם נותרו חשופים וחסרים בעמדת הפאוור פורוורד, בגלל שתי סיבות: האחת נוגעת לנפילת מועמדותם של תומר גינת וטי.ג'יי ליף, שסומנו כשחקנים המועדפים למשבצת הישראלי הבכיר שישמש גיבוי למספר 4 המוביל; והשנייה נעוצה בזר שהוחתם בעמדה הזו, ג'ארל מרטין, היחיד מבין שחקני הרכש מחו"ל ללא ניסיון אירופי, שנותר בגדר חידה.

לפיכך, ישנם גורמים במועדון הקוראים לעבות את הקו הקדמי בווילצ'ר, שיענה על הצורך בסטרץ' פור עם קליעה יציבה לשלוש: לאורך חמש שנותיו ביבשת הישנה הוא לא ירד מ-40 אחוזים עונתיים מחוץ לקשת, והעונה עמד על 47.8% בליגה הספרדית ו-43.8% בליגת האלופות. הפורוורד הקנדי הוא בנו של גרג ווילצ'ר, ששיחק בשנות ה-80 בין היתר בברצלונה ובאריס סלוניקי.

אם ווילצ'ר יחתום, יהיו למכבי תל אביב תשעה זרים ושישה ישראלים, נוסף על עוד שחקן צעיר שיירשם למשחקי ליגת העל כמתחייב בחוק. במצב שכזה, ייתכן שהצהובים ישקלו לשחרר את אחד המקומיים שנשארו מהעונה שעברה, כשהמועמדים המיידיים לכך הם ג'ייק כהן ויפתח זיו. במידה שהשניים ימשיכו בכל זאת, בכל משחק יורוליג יישארו שלושה שחקנים בכירים מחוץ לטופס, בעוד שבזירה המקומית יושבתו ארבעה זרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully