וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס ירדה מקלאתיס, חיזוק שלישי לברצלונה הקיץ

הדרישות הכספיות של הרכז היו גבוהות מדי לירוקים, והוא צפוי להצטרף לפנרבחצ'ה. הקטלאנים החתימו את אוסקר דה סילבה, תומפקינס מועמד לאנאדולו אפס

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 11.7/ספורט1

הקאמבק של ניק קלאתיס לפנאתינייקוס לא ייצא לפועל בסופו של דבר. ביוון דווח היום (שני) שהירוקים ירדו מהרכז בן ה-33, לאחר שזה סרב להצעה האחרונה והמשודרגת שהגישה לו הקבוצה מאתונה - 4 מיליון יורו לשלוש עונות. ב-"SDNA" נכתב כי דרישתו של קלאתיס הייתה גבוהה בחצי מיליון, ובתקשורת הטורקית הוסיפו שהוא מעוניין לשחק תחת דימיטריס איטודיס, שיאמן את פנרבחצ'ה החל מהעונה הקרובה. פאו תתרכז כעת בניסיונות להחתים את הגארד מריוס גריגוניס.

* ברצלונה הודיעה רשמית על החתמתו של אוסקר דה סילבה. שחקן הפנים הגרמני בן ה-23 מגיע אחרי עונת בכורה ביורוליג במדי אלבה ברלין, שם תרם 8.8 נקודות ו-3.5 ריבאונדים למשחק, וימלא את מקומו של רולאנד שמיטס בשורות סגנית אלופת ספרד. דה סילבה הוא החיזוק השלישי שבארסה מצרפת בקיץ הזה, אחרי יאן וסלי ותומאש סטוראנסקי.

* גם אלופת אירופה אנאדולו אפס עשויה להתחזק, כאשר ביוון נטען כי טריי תומפקינס שוקלת את מועמדותו. הפורוורד בן ה-32 סיים את דרכו בריאל מדריד אחרי שבע עונות, שהאחרונה בהן כללה רק 19 הופעות שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully