וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: הישג היסטורי לשליחות הישראליות במשחה למאנש

נבחרת כל נשית ישראלית ראשונה עשתה היסטוריה וחצתה את תעלת הלמאנש בהצלחה בפרק זמן של 10 שעות ו-52 דקות, כחלק מפעילות לקידום עמותת "רוח נשית". מנצ'סטר סיטי מרחיבה את הפעילות בתחום הקריפטו

אבישג קופמן טורק (47) האישה הישראלית הראשונה שצלחה את הלמאנש, תמר חושן (51), נעמי ליפין (61), מיטל סאיסקי (43) ונועה צבי (53) נשות קריירה ואימהות, הציבו לעצמן אתגר לחצות את תעלת הלמאנש והפכו לישראליות הראשונות במסגרת נבחרת כל נשית שעושות זאת במשחה שליחים.

השחייניות, חברו לעמותת "רוח נשית" הפועלת לקידום עצמאותן הכלכלית של נשים נפגעות אלימות ולמותג בגדי הים "SPEEDO" שהפיק עבורן קולקציה בלעדית שמהכנסותיה יתרמו כספים לעמותה.

אתגר תעלת הלאמנש נחשב לאתגר מיוחד מכיוון שספורט השחיה במים פתוחים נולד בו בשנת 1875, הוא מאופיין בתנאי טבע מורכבים ומשתנים, מעטים השחייניות והשחיינים שהשלימו אותו. לצורך קבלת אישור המשחה, השחייניות נדרשו לעמוד בכללים נוקשים דוגמת שחייה ממושכת ושחייה בטמפרטורות נמוכות.
המרחק האווירי בין דובר באנגליה לקאלה בצפון צרפת הוא כ-34 ק"מ, אך בגלל הזרמים החזקים בתעלה, ברוב המיקרים השחייניות שוחות מרחק רב יותר. הזמן הממוצע של משחי השליחים עומד על 14 שעות ו-22 דקות.

נמנת על השחייניות בקבוצה אבישג קופמן טורק אשר חצתה את התעלה ב- 1 באוגוסט 2017 מאנגליה לצרפת, בזמן של 13:32:31 שעות ובמרחק של 45 ק"מ ובכך הייתה לאישה הישראלית הראשונה שצלחה את התעלה ולישראלי השני בכל הזמנים.

השחיינות הישראליות שחצו את למנש. איתמר גרינברג,
ווינריות. השליחות הישראליות/איתמר גרינברג

השחייניות השתתפו במשחה עם בגדי הים והמשקפות של מותג SPEEDO שגם הפיק עבורן קולקציה ייחודית של כובעי ים וחולצות שימכרו באתר המותג, כאשר הרווחים מהקולקציה שתימכר ייתרמו לעמותת "רוח נשית".

"הדרך לטפח משתמשים להשתמש בפלטפורמה"

מועדון הכדורגל מנצ'סטר סיטי מרחיב את פעילות בתחום הקריפטו. אלופת הפרמיירליג הודיעה כי החל מהיום (שני) הלוגו של בורסת הקריפטו OKX יופיע על מדי קבוצות הגברים והנשים הראשונות של המועדון. זוהי אינה הפעילות הראשונה של הסיטיזנס בתחום המטבעות הדיגיטליים. כבר בשנה שעברה השיק מועדון הפאר האנגלי את מטבע האוהדיםCity . בורסת OKX הממוקמת באיי סיישל, היא אחת מבורסות הקריפטו הגדולות בעולם. הבורסה מתמחה בעיקר במסחר בנגזרים, כלומר מסחר בכלים פיננסים המאפשרים מינוף גבוה.

היידר רפיק, סמנכ"ל השיווק העולמי של OKX, אמר: "העמידות וההתמדה האמיתיים נבנים על מגרש האימונים. זו הדרך שבה אנחנו רוצים לטפח משתמשים חדשים בפלטפורמה שלנו. השותפות שלנו עם מנצ'סטר סיטי עוזרת לנו להרחיב את הערכים האלה ממגרש האימונים לקהילת אפליקציית המסחר שלנו. אנחנו רוצים שהקהילה שלנו תלמד מהלך רוח זה ותשתמש בתוכנת ההדגמה שלנו כדי להתאמן למסחר בבורסה אמיתית בדיוק כמו ששחקני מנצ'סטר סיטי מתאמנים לפני תחילת העונה. השותפות שלנו עם מנצ'סטר סיטי מציעה לנו הזדמנות נהדרת להדריך את המתעניינים בקריפטו ולהציע למי שכבר מעורב את ההכשרה הדרושה כדי להשתתף במסחר בצורה אחראית."

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי. George Wood, GettyImages
ממשיכים לעשות חיל. ארלינג הולאנד מוצג במנצ'סטר סיטי/GettyImages, George Wood

עולם הספורט בכלל והכדורגל בפרט ידועים בשיתופי הפעולה שלהם בתחום הקריפטו. רק לאחרונה בינאנס, בורסת הקריפטו הגדולה בעולם, הודיעה על שיתוף פעולה עם כריסטיאנו רונאלדו. הפרמייר ליג עצמה נכנסה לתחום כאשר הגישה בקשה לשני סימנים מסחריים בתחום המטבעות הדיגיטליים וה- NFT: סמל הליגה, האריה חובש כתר, וגביע הליגה מעוטר באריות.

אבי כהן, סמנכ"ל השיווק של בית ההשקעות למטבעות דיגיטלים Proxibit מסביר כי על פי מחקר שנערך לאחרונה, סיכוייו של אוהד ספורט להשקיע בתחום הקריפטו גבוהים פי שניים מהממוצע. "בורסות הקריפטו המובילות מזהות שכעת מחירי המטבעות הדיגיטליים נמצאים ברמות מחיר נוחות למשקיעים ומנסות לפנות לקהל הרחב ולהגדיל את מספר המשתמשים שלהן. חלק ניכר מהמאמצים נעשה באמצעות שיווק השירותים שלהן לאוהדי ספורט בכלל ואוהדי כדורגל בפרט".

35 אימונים, 400 איש: כנס הפיטנס בכפר המכביה

כנס הפיטנס הגדול ביותר בישראל יתקיים ב-29 ביולי בכפר המכביה ויועבר ע"י 31 מדריכים מהמובילים בישראל ב-35 אימונים בהשתתפות כ-400 איש.

תחום הפיטנס בישראל התפתח בשנים אחרונות מאוד והפך למוקד משיכה לעשרות אלפי ישראלים במגוון תחומי ספורט, כגון קיקבוקס, דאנס, היט, CORE, מדרגה, אימונים פונקציונאליים, מתיחות, יוגה, ספינינג ועוד. את הכנס בכפר המכביה יובילו הילה עמרני ואיציק רז. בין המדריכים באירוע יהיו תמי קיס, ניסים זוארץ, מריו גוטיירז ועוד.

פיטנס. יחצ,
בקרוב: כנס הפיטנס בכפר המכביה/יחצ

דרור מורד, מנכ"ל כפר המכביה: "כפר המכביה הפך בשנים אחרונות למרכז המלונאות, האירוח והאימונים המוביל בישראל בתחום הספורט. האטרקטיביות הגבוהה של כפר המכביה לאירוח קבוצות ספורט נעוצה ראשית במיקום הייחודי ברמת גן שקרוב לתל אביב ולירושלים ובסמיכות לנתב"ג, כמו גם הרצון של מנהלי ומאמני קבוצות להתארח במקום שמקנה לספורטאים שקט ובידוד מסקרנים, תקשורת כדי להתמקד בהכנות".

  • עוד באותו נושא:
  • פיטנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully