וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל סונדגרן: "קיבלתי במכבי חיפה כל מה שיכולתי לבקש"

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 17:25

המגן השבדי בריאיון לאתר הרשמי: "אמרו לי שהקהל פה זה משהו אחר לגמרי". רמי גרשון ינסה לחזור לאימונים, מכבי חיפה נפרדה מחוסה רודריגס

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 11.7/ספורט1

בלמה של מכבי חיפה, רמי גרשון, ינסה לחזור היום (שני) לאימונים. הבלם הוותיק סבל מכאבים בגיד הפיקה ולכן הוחלט שיוריד עומסים. "מדובר בעומס והעדיפות היא לא לסכן אף שחקן כדי שלא ייגרמו פציעות", הסבירו בחיפה.

במועדון היו מרוצים מאוד מההופעה מול ווסטרלו שהסתיימה בניצחון 0:4. ברק בכר העניק דקות רבות לשחקנים המחליפים שהציגו יכולת טובה, כאשר מאור לוי, עילאי חג'ג' ומאוויס צ'יבוטה זכו לשבחים.

טימו מוזי שמחרים את האימונים ומעוניין להשתחרר מחוזהו, מבוקש על ידי הפועל חדרה. לעומתו מוחמד עוואד, סתיו נחמני, איהאב אבו אלשיך ואיתמר ישראלי לוקחים חלק באימונים שמתקיימים בישראל עם מאמן כושר שהועמד לכך.

מאור לוי שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
בלט נגד ווסטרלו. לוי/אתר רשמי, מכבי חיפה

היום נפרדה הקבוצה רשמית מחוסה רודריגס. במועדון הוציאו הודעה רשמית בה אמר המנהל הספורטיבי של המועדון, גל אלברמן, לאתר הרשמי: "מודים לחוסה על שתי עונות נפלאות. חוסה התאקלם באופן מיידי והפך מהר מאוד לאחד משחקני המפתח של הקבוצה לאורך השנתיים האחרונות. אנו רוצים להודות לחוסה על תרומתו הגדולה והמשמעותית לאורך תקופתו בקבוצה ולאחל לו הצלחה מרובה בכל דרך אשר יבחר. בהצלחה בדרכך החדשה חוסה".

מכירת הכרטיסים למשחק נגד אולימפיאקוס ביום חמישי הבא נפתחה. המקומות שמורים למנויים עד ה-13.7, וב-13.7 בשעה 18:00 תיפתח מכירה לקהל הרחב.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

דניאל סונדגרן, המגן השבדי החדש של מכבי חיפה, התראיין היום לאתר הרשמי ואמר: "הגעתי למועדון מוכר, מקצועי ומאורגן. קיבלתי כל מה שיכולתי לבקש לפני שחתמתי, אז התחושות טובות מאוד. אני רוצה כמובן לשחק כמה שיותר ולזכות בתארים משמעותיים, בתקווה להעפיל לאחד המפעלים האירופים".

על הסגנון שלו: "אני שחקן אגרסיבי, יש לי הגבהות טובות ואני טוב באחד על אחד בהגנה. אני שחקן קבוצתי. הייתי בקבוצות עם קהלים טובים, אבל אמרו לי שהקהל של מכבי חיפה זה משהו אחר לגמרי. אז נראה. הקהל של אריס מטורף ושם הרבה לחץ על הקבוצה, אבל אהבתי את זה".

על הפן האישי: "לפני שבעה חודשים נולדה לי בת, אני עם חברה שלי כבר שש שנים ואנחנו משפחה מאושרת. אני אדם שמח, משפחתי, אוהב להית בבית עם המשפחה. אני בחור רגוע. גם העיר חיפה משפחתית, אז אתה מרגיש מיד בבית. סיפרו לי שמזג האוויר סוער פה בחורף, אבל אני אוהב את זה. מזג האוויר פה דומה ליוון ושונה מאוד משבדיה, אז ייקח קצת זמן להתרגל. זה מרגיש כמו הבית החדש שלי ואני רוצה שגם המשפחה שלי תהיה מאושרת פה. קל מאוד להתחייב לקבוצה, יש פה אנשים נפלאים. זה מה שרציתי, כל הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully