וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקסית של כוכב הפוטבול חשפה: "הוא שכב עם החברה הכי טובה של אמא שלו"

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 13:31

בת הזוג לשעבר של זאק ווילסון, הקוורטרבק של הג'טס, סיפרה פרטים עסיסיים אחרי הפרידה שלהם. במקביל התגלה: היא החלה לצאת עם... החבר הכי טוב שלו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 11.7/ספורט1

זאק ווילסון, הקוורטרבק של קבוצת הפוטבול ניו יורק ג'טס, נמצא ביממה האחרונה במרכזה של פרשה רכילותית משעשעת בארה"ב, אחרי שהאקסית שלו טענה שהיה לו רומן עם... החברה הכי טובה של אמא שלו.

האקסית, אייבי גייל, נפרדה מהכוכב הצעיר (22), ומיד לאחר מכן החלה לצאת עם מי שהיה חברו הקרוב והשותף שלו לחדר בקולג', דקס מיילן, שגם הוא שחקן פוטבול.

זאק ווילסון שחקן ניו יורק ג'טס. Jim McIsaac, GettyImages
כמה פיקנטריה. ווילסון/GettyImages, Jim McIsaac
אמו של זאק ווילסון. אינסטגרם, צילום מסך
לא פעם ראשונה שהיא בכותרות. גברת ווילסון/צילום מסך, אינסטגרם
אייבי גייל, בת הזוג  של זאק ווילסון. אינסטגרם, צילום מסך
נקמה. גייל/צילום מסך, אינסטגרם

מיילן מצהיר על הזוגיות

כאשר מיילן הצהיר על הזוגיות שלהם באינסטגרם, אחד המגיבים כינה את גייל בתור "homie hopper", כלומר אדם שנפרד מבן זוג, ומיד לאחר מכן יוצא עם חבר קרוב שלו. על כך גייל הגיבה לו: "ווילסון שכב עם החברה הכי טובה של אמא שלו... לחזה אני קוראת 'הומי הופר' אמיתי".

מיילן גם ספג ביקורת, כאשר עוזר מאמן הג'טס כתב לו בתגובה: "אני כבר לא יודע מה בדיחה גדולה יותר - מערכות היחסים שלך, או קריירת הפוטבול שלך".

יש לציין כי אייבי גייל וזאק ווילסון היו בני זוג מאז ימיהם בבית ספר תיכון, והפרידה שלהם אחרי שנים ארוכות גרה לא מעט כותרות בתקשורת המקומית, במיוחד כאשר שניהם הסירו זה את זה מכל החשבונות שלהם ברשתות החברתיות, וגייל אף סגרה את חשבון האינסטגרם שלה לחלוטין. לאחרונה פורסם שווילסון כבר נמצא במערכת יחסים עם צעירה אחרת.

ווילסון גדל ביוטה, והוא אחד מששה בנים במשפחה. אמא שלו כבר הייתה מעורבת במספר תקריות, כאשר בעבר פורסם שיש לה חשבון ב-"only fans" וגם כאשר הביעה תמיכה בדונלד טראמפ וטענה בנחרצות שחובת עטיית המסיכות נגד קורונה היא "בולשיט" ומשהו שמיועד ל"רכיכות".

כצפוי, חובבי הפוטבול לא יכלו שלא לחגוג את הגילוי ואת הסיפור הפיקנטי, וברשת החלו לחגוג את הפרשה.

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully