וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה שוקלת את מועמדות מזרחי, מרקובסקי ייעדר כמה שבועות

11.7.2022 / 12:21

מגן מכבי תל אביב הוצע וקלינגר שוקל לצרפו בהשאלה. במועדון משוכנעים שקוואמה קווי יהווה את אחת מהפתעות העונה בליגה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 11.7/ספורט1

מגינה הימני החדש של הפועל חיפה, איליה מרקובסקי, סובל משבר מאמץ ברגלו וייעדר כמה שבועות מהאימונים. האוקראיני היהודי ששיחק בעונה שעברה ברודוס מליגת המשנה ביוון ואמור להיאבק עם דור מלול על מקום בהרכב, הרגיש כאבים ברגל ועבר צילום MRI. בצוות הרפואי הנחו את המגן לנוח במשך כמה שבועות, מה שיגרום לו להחמיץ את ההכנה לעונה הקרובה.

בתוך כך, נשקלת מועמדותו של המגן הימני גיא מזרחי. השחקן נמצא תחת חוזה במכבי תל אביב, שעדיין לא החליטה אם להשאירו בסגל או להשאילו לעונה נוספת (אחרי ששיחק בעונה שעברה כמושאל בעירוני קרית שמונה). גורמים בסביבת מזרחי הציעו אותו להפועל חיפה, ששוקלת את העניין.

במקביל, הקשר החדש מסיירה ליאון, קוואמה קווי, עבר בדיקות רפואיות וערך אמש אימון בכורה במדים האדומים. בצוות המקצועי משוכנעים שקווי יהווה את אחת מהפתעות העונה. המאמן ניר קלינגר רצה לצרפו למכבי פתח תקוה בעונה החולפת, אך העסקה לא יצאה לפועל והוא היה נחוש להנחיתו בהפועל חיפה.

שחקן הפועל חיפה חנן ממן. מאור אלקסלסי
יהיה מוכן לגביע הטוטו? ממן/מאור אלקסלסי

בהפועל חיפה ממשיכים בניסיונות להכשיר באופן מלא את חנן ממן, לירן סרדל ואיתי בוגנים כדי שיהיו כשירים לפתיחת העונה ומשחקי גביע הטוטו. מי שלא ברור עדיין אם יישאר בקבוצה הוא סער פדידה, שמחזיק בהצעה רצינית מאוד מהפועל חדרה. הקשר מוערך מאוד על ידי אסף נימני ונראה שעד סוף השבוע יקבל החלטה היכן לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully