וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נותן בראש: פאפ אבו סיסה יצליח להכניע גם את מכבי חיפה?

בלם אולימפיאקוס כבש 12 שערים בנגיחות וגם במשחקי ההכנה הוכיח שלברק בכר כדאי לעשות הכנה מיוחדת למצבים הנייחים של אלופת יוון

תקציר ממשחק ההכנה: אולימפיאקוס - אלקמאר 0:1/יוטיוב

אחרי כמה הופעות לא טובות במשחקי הכנה, באולימפיאקוס התעודדו אחרי הניצחון 0:1 על אלקמאר שלשום (שבת). הקבוצה לא ספגה וסופסוף יצרה מצבים ולשער הניצחון היה אחראי "החשוד המיידי" בכיבוש שערים - כפי שכינו אותו ביוון אחרי המשחק, הבלם פאפ אבו סיסה.

מכבי חיפה עשתה לעצמה שם בשנתיים האחרונות כקבוצה שמתמחה בכיבוש ממצבים נייחים, אבל בעוד 10 ימים היא תפגוש יריבה שבעצמה יודעת דבר או שניים על הבקעות מבעיטות חופשיות. וסיסה הוא איש המפתח.

הבלם הסנגלי שמתנשא לגובה של 1.98 מטר, נגח פנימה את ה-0:1 נגד אלקמאר בדקה ה-44 במה שהיה השער השני שלו במשחקי ההכנה של אולימפיאקוס. זו כבר הפכה לשגרה עבור השחקן בן ה-26, שבשנה שעברה רק שלושה שחקנים כבשו יותר ממנו בקבוצה.

פאפ אבו סיסה, שחקן אולימפיאקוס. Mike Hewitt, GettyImages
צבר יותר דקות מכל שחקן אחר בהכנה. סיסה/GettyImages, Mike Hewitt

סיסה מצא את הרשת בעונה שעברה 6 פעמים, 5 בליגה ופעם נוספת נגד סלובן ברטיסלבה במוקדמות הליגה האירופית. כל השערים הללו נכבשו אחרי מצבים נייחים, 4 מהם בנגיחות. אולימפיאקוס רכשה את סיסה מאז'קסיו הצרפתית תמורת 700 אלף יורו בינואר 2017 ומאז הוא מצא את הרשת של היריבות 16 פעמים, 12 מהן בראש.

בינואר 2021 הסנגלי הושאל לסנט אטיין תמורת 700 אלף יורו עם אופציית רכישה של 13 מיליון יורו, אבל הצרפתים לא היו יכולים לממש אותה והוא שב ליוון. בשבועות האחרונים ווסטהאם, אברטון, ברייטון, ראן ונאפולי הוזכרו כמעוניינות בו, אבל בינתיים הוא עדיין בפיראוס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אולימפיאקוס שיתפה 30 שחקנים במשחקי ההכנה שלה עד כה וסיסה שיחק בכולם. הוא צבר יותר דקות בינתיים מכל שחקן אחר ובהנחה שלא יימכר במפתיע ב-10 הימים הקרובים (על פי הדיווחים תג המחיר נע סביב 18 מיליון יורו) הוא יהיה אחד מאנשי המפתח של אלופת יוון נגד מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully