וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת מחצה 1:5 את איטליה, בלגיה ואיסלנד נפרדו ב-1:1

אליפות אירופה לנשים: שלושער של גרייס גיורו העניק לטריקולור ניצחון מרשים במחזור הפתיחה. הבלגיות נקלעו לפיגור משער של ברגלינד ת'ורבאלדסותיר (50), שגם החטיאה פנדל, אך ז'סטין ואן הייברמייט (65) דאגה לנקודה

תקציר מאליפות אירופה בכדורגל לנשים: צרפת - איטליה 1:5/ספורט1

מחזור הפתיחה באליפות אירופה לנשים נמשך הערב (ראשון) כאשר צרפת פירקה 1:5 את איטליה האומללה. במשחק המוקדם נפרדו בלגיה ואיסלנד ב-1:1.

כדורגלנית נבחרת צרפת גרייס גיורו. רויטרס
כוכבת המשחק של הצרפתיות. גיורו/רויטרס

צרפת - איטליה 1:5

הטריקולור פתחו את היורו עם הצהרת כוונות כשהביסה ללא תנאי את האיטלקיות האומללות. כוכבת המשחק גרייס גיורו השלימה שלושער תוך 45 הדקות הראשנות, כאשר כל חמשת השערים של צרפת הושגו במחצית הראשונה. שער מצמק של מרטינה פיימונטה בדקה ה-77 אולי המתיק במעט את הגלולה המרה מבחינת איטליה, אך שחקניות האזורי תצטרכנה לעשות סוויץ' רציני לאחר התבוסה הקשה שחטפו הערב לקראת המשך הדרך. מארי קאסוטו (12) ודלפין קסקרינו (38) הוסיפו בתווך לצרפתיות בנוסף לשלושער המדהים של גיורו (9, 40 ו-45).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
תקציר אליפות אירופה לנשים: בלגיה - איסלנד 1:1/ספורט1
כדורגלנית נבחרת בלגיה ז'סטין ואן הייברמייט מול כדורגלנית נבחרת איסלנד ברגלינד ת'ורבאלדסותיר. רויטרס
שתי הכובשות לכל צד. ז'סטין ואן הייברמייט הבלגית מול ברגלינד ת'ורבאלדסותיר מאיסלנד/רויטרס

בלגיה - איסלנד 1:1

השדות האדמות נחלצו מהפסד לאחר שהיו בעמדה לא נעימה במהלך המשחק. בדקה ה-33 קיבלו הנורדיות לעלות ליתרון אך ברגלינד ת'ורבאלדסותיר החמיצה מהנקודה הלבנה. המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו מאופס, כאשר ת'ורבאלדסותיר תיקנה והעלתה את איסלנד ליתרון בדקה ה-50. הבלגיות הלחוצות הצליחו קיבלו הזדמנות נהדרת להשוות כאשר נפסק פנדל לזכותן, וז'סטין ואן הייברמייט עמדה בלחץ ושלחה את הבעיטה פנימה (65). האיסלנדיות הרבו לבעוט אך מיעטו למצוא את המסגרת, כאשר הבלגיות היו מדויקות יותר - אך זה לא מנע חלוקת נקודות בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully