וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נראית כאילו היא אחרי 700 כוסות!": קיריוס רתח על אוהדת שיכורה

האוסטרלי זעם על הפרעות מהיציע במהלך גמר ווימבלדון, ודרש לגרש את האשמה: "מדברת אליי באמצע המשחק ומסיחה את דעתי". רודיק עקץ

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 10.7/ספורט1

עצם העובדה שגמר ווימבלדון היווה הופעת בכורה שלו בקריירה בקרב על תואר גרנד סלאם כנראה גרמה לניק קיריוס להתאמץ לשמור על קור הרוח היום (ראשון), אבל זה החזיק רק קצת יותר משתי מערכות. האוסטרלי הסורר איבד את השלווה ודרש לגרש את אחת הצופות מהיציע, בטענה שהיא מפריעה לו לשחק.

קיריוס ניגש לשופט הכיסא במהלך המערכה השלישית והצביע על האישה שניסתה לחבל לו במשחק, לשיטתו: "היא מסיחה את דעתי כשאני מגיש בגמר ווימבלדון! אין רגע יותר חשוב מזה. אתה לא האמנת לי וזה כמעט עלה לי במשחקון. למה היא עדיין כאן? היא שיכורה בטירוף בשורה הראשונה, מדברת אליי באמצע המשחק. תעיפו אותה! אני יודע בדיוק במי מדובר, זאת עם השמלה שנראית כאילו היא שתתה 700 כוסות", הסביר הטניסאי.

אוהד מוצא מהיציע בגמר ווימבלדון: נובאק דג'וקוביץ' מול ניק קיריוס. רויטרס
צופה נזרק מהיציע בגמר ווימבלדון/רויטרס

יש לציין כי מספר דקות לפני כן, צופה אחר גורש מהיציע לאחר שהפריע במהלך משחקון הגשה של נובאק דג'וקוביץ'. מי שהשתעשע נורא מכל הסיטואציה הוא פינליסט ווימבלדון לשעבר, אנדי רודיק, שצייץ בטוויטר גיף של בחורה משתוללת בשירותים וכתב: "סליחה, מצאתי אותה. היא בדיוק עשתה הפסקת שירותים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

קיריוס, שלקח את המערכה הראשונה במשחק ולאחר מכן ראה את דג'וקוביץ' משווה ל-1:1, יצא מהפוקוס בעקבות התקרית ובזבז יתרון של 0:40 במצב של 4:4, מה שאפשר לסרבי לשבור בדרך לניצחון במערכה השלישית, אשר בסיומה האוסטרלי פרק את תסכולו על אנשיו בתא השחקנים, שם ישבו הצוות המקצועי ובת הזוג שלו: "מה אתם רוצים עכשיו? למה אני מוביל 15:40 ואתם סתם יושבים שם? למה אתם עושים את זה?", זעק קיריוס בטענה שמקורביו לא מביעים בו מספיק תמיכה, לפני שהוסיף כמה קללות והטיח את בקבוק המים שלו על הרצפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully