וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם דירקטוריון המנהלת דוחה את הקמת ועדת האיתור להחלפת פרנקל?

10.7.2022 / 17:20

בישיבה הקרובה אמור להתחיל תהליך מציאת המחליף ליו"ר, וחברים במנהלת משערים כי זו הסיבה שלא נערכה התכנסות מאז תום העונה: "תמוה, בלשון המעטה". תגובת המנהלת: "בשנה האחרונה היו פי שניים יותר ישיבות מהנדרש בתקנון"

חגיגות האליפות של הפועל חולון/דני מרון

חודש ויום חלפו מאז תמה לה עונת 2021/22 בליגת העל בכדורסל עם הזכייה של הפועל חולון באליפות על חשבון בני הרצליה, ומאז לא התכנס דירקטוריון מנהלת הליגה, שנהג לקיים בעבר ישיבה לעיתים תכופות יותר ובמיוחד אחרי סיום עונה, כדי לערוך סיכום ולדון בדברים נוספים לקראת העונה הבאה. תקנון המנהלת השתנה ולפיו הדירקטוריון חייב להתכנס רק פעמיים בשנה, והשנה הוא התכנס ארבעה פעמים, אך כאמור הנוהג היה לכנס את הדירקטוריון אחרי סיום העונה. האקזקוטיבה של המנהלת התכנסה ודנה בנושאים שונים בשבוע שעבר, אך לא בפורום המורחב של הדירקטוריון.

עצם העובדה שהדירקטוריון לא מתכנס היא תמוהה, במיוחד בימים אלה כשהמנהלת נמצאת במאבק משפטי מול איגוד הכדורסל ובמקביל עומדות על הפרק טענות והצעות שהועלו במהלך סדרות הפלייאוף, כולל הצעה של היו"ר שמואל פרנקל לעבור לסדרות של הטוב מחמישה משחקים כבר משלב רבע הגמר.

גורמים בדירקטוריון סיפרו לוואלה! ספורט בתקופה האחרונה כי אחת הסיבות המשוערות לאי הכינוס היא שבישיבה הקרובה אמורה לקום ועדת האיתור להחלפתו של היו"ר שמואל פרנקל, שעתיד לסיים את כהונתו ב-31 בדצמבר השנה. "פתאום, כשאמורה להיות ישיבה שאמורה להתחיל את התהליך שיוביל להחלפתו, הדירקטוריון לא מכונס. תמוה, בלשון המעטה", אמר אחד מחברי הדירקטוריון בשיחה עם וואלה! ספורט היום.

ישיבת דירקטוריון מנהלת הליגה, גיא הראל מנכ"ל הפועל ירושלים. עודד קרני, אתר רשמי
דוחים את החלפת היו"ר? ישיבת דירקטוריון מ-2020/אתר רשמי, עודד קרני

תגובת מנהלת הליגה: "על פי התקנון, דירקטוריון המנהלת צריך להתכנס פעמיים בשנה. מחודש יוני 2021 התקיימו ארבע ישיבות דירקטוריון כשהאחרונה התקיימה בחודש מאי האחרון, משמע התקיימו כפול ישיבות דירקטוריון מהנדרש. בתקופה הקרובה אף תתקיים ישיבת דירקטוריון שתהיה החמישית העונה.

בנוסף, על מנת לדון בנושאים מהותיים דחופים ישנן ישיבות אקזקוטיבה שמתקיימות אחת לחודש, בעוד שאחת כזו בדיוק התקיימה לפני כשבוע ימים כפי שמצוין גם בכתבה. בישיבות האקזקוטיבה האחרונות, בעת שדנו ביחסי איגוד-מנהלת, ניתנה אפשרות להצטרף באמצעות ה'זום' גם לשאר יושבי הראש מהדירקטוריון.

בשבועות הקרובים תתקיים ישיבת אקזקוטיבה נוספת בה תיבחר ועדה שתגדיר על הדרישות לדמותו ואיפיונו של יו"ר המנהלת הבא, ולאחר מכן תיבחר ועדת איתור שתמליץ לדירקטוריון על המחליף הראוי.

בין כל אלו, ראוי לזכור כי הקדנציה של היו"ר הנוכחי שמואל פרנקל מסתיימת בעוד חמישה חודשים, ועד סיומה ייבחר יו"ר חדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully