וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבר לניר זכתה בכסף בגרנד סלאם בודפשט, רז הרשקו בארד

הג'ודוקא במשקל עד 78 ק"ג הפסידה בגמר לאליצ'ה בלארדי לאחר שניצחה יריבות מקובה ומהרפובליקה הדומיניקנית והבטיחה מדליה חמישית לישראל בהונגריה. הרשקו (78 ק"ג ומעלה) הוסיפה את השישית כשניצחה את שייאן קסו הסינית בקרב על הארד. פלצ'יק וקוכמן הודחו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 10.7/ספורט1

היום השלישי והאחרון של גרנד סלאם בודפשט יצא לדרך והביא עמו שתי מדליות נוספות למשלחת הישראלית. ענבר לניר (מדליית כסף בקטגוריית עד 78 ק"ג) ורז הרשקו (ארד, 78 ק"ג ומעלה) היו אלה שהעמידו את דך המדליות של ישראל בטורניר על שש. עוד עלו היום (ראשון) בבוקר על המזרן לי קוכמן ופיטר פלצ'יק, שהפסידו בשלבים מוקדמים יחסית ולא הצליחו להתברג בקרבות על המדליות.

בגברים, פלצ'יק (עד 100 ק"ג) החל את דרכו בסיבוב השני ובקרב הראשון המתין לו הדני מתיאס מדסן, שהכניע את ריס תומפסון הבריטי ולאחר מכן גבר גם על הישראלי בווזארי. ג'ודאי ישראלי נוסף שסיים את דרכו בתחרות אחרי הקרב הראשון הוא לי קוכמן (עד 90 ק"ג), שפגש את ג'ון ג'יין האמריקאי ונכנע לו בריתוק.

אגב, בקטגוריית 100 ק"ג ומעלה מתחרה גם הצרפתי טדי רינר, שהחל את דרכו בסיבוב השלישי וכבר הבטיח את מקומו בחצי הגמר אחרי ניצחונות על יריבים מברזיל ומאזרבייג'אן.

ענבר לניר עם שני הרשקו אחרי הזכייה במדליית כסף בגרנד סלאם מונגוליה. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
הישג נוסף לענבר לניר, הפעם בבודפשט/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

בנשים, ענבר לניר (עד 78 ק"ג) החלה את דרכה היישר בשלב רבע הגמר ובקרב על חצי הגמר פגשה את הקובנית קליימה אנטומרצ'י, אותה הכניעה באיפון וכך הגיעה למרחק ניצחון מהבטחת מדליה. בחצי הגמר היא פגשה את אייראימה סילבסטרה מהרפובליקה הדומיניקנית, ניצחה אותה באיפון ועלתה לגמר מול האיטלקיה אליצ'ה בלאנדי. את הגמר פתחה הג'ודוקא הישראלית בצורה התקפית אך נענשה שלוש פעמים בדרך להפסד ולמדליית הכסף.

רז הרשקו (78 ק"ג ומעלה) החלה את דרכה בסיבוב השלישי ובקרב הראשון שלה הכניעה את הגאורגית סופיו סומקישווילי. לאחר מכן הפסידה לסינית קסין סו ונשרה לבית הניחומים, שם חלפה על פני ההולנדית מריט קאמפס ועלתה לקרב על מדליית הארד מול שייאן קסו. הישראלית הייתה מאוד אקטיבית והצליחה לכפות עונש מוקדם על היריבה. הסינית לא הצליחה להגיב לאינטנסיביות של הרשקו, שהצליחה לכפות עוד שני עונשים וניצחון בדרך לפודיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully