וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשאר בפריז? ניימאר: "התאמנתי בפגרה, העונה אחזור בגדול"

עודכן לאחרונה: 10.7.2022 / 13:39

חרף הדיווחים על עזיבה אפשרית, הכוכב הברזילאי התייחס לעתידו: "העונה הכול יסתדר. רק תחכו ותראו. אני לא שכחתי את העבודה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 10.7/ספורט1

האם ניימאר ימשיך בעונה הבאה בפריז סן ז'רמן? בניגוד לקיליאן אמבפה וליאו מסי, הברזילאי חתום על חוזה ארוך טווח עד 2027 במועדון הכוכבים. אלא שמאחורי הקלעים נמשכים הדיווחים על כך שהקבוצה מנסה להראות לו את הדרך החוצה, ייתכן שבעקבות הוראה של קיליאן אמבפה הכוכב הגדול.

כריסטוף גאלטייה המאמן החדש כבר התבטא בעניינו ואמר ש"ניימאר רוצה להישאר, הוא שחקן בטופ העולמי ותמיד טוב שהוא איתך מאשר נגדך".

ניימאר, ליאונל מסי שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים. רויטרס
נראה אותם יחד גם בעונה הבאה? ניימאר ומסי/רויטרס

אלא שניימאר עצמו לא התייחס לשמועות על עתידו, אבל היום (ראשון) הוא דיבר בפייסבוק עם מעריצים ורמז שהוא נשאר. "העונה, הכול יסתדר. תחכו ותראו. אתם יודעים שכשאני מרגיש טוב, אני יודע את העבודה. התאמנתי במהלך החופש שלי, אני חוזר בגדול".

כזכור, בימים האחרונים התפרסמו בספרד דיווחים לפיהן אמבפה לוחץ על ראשי פריז להיפרד מהכוכב, מה שגרם לקרע בינו לבין ליאו מסי שכמובן רוצה שחברו הטוב מימי ברצלונה יישאר במועדון. ניימאר, כמו כמעט בכל עונה, פספס משחקים רבים בעונה שעברה בגלל פציעות ורשם רק 22 הופעות בליגה, אך בכל זאת הספיק להיות סגן מלך השערים עם 13 כיבושים וגם 6 בישולים.

בכל מקרה, ניימאר הצטרף ביום שלישי שעבר למחנה ההכנה של פריז, שביום שישי תקיים משחק אימון נגד קובילי רואן מהליגה השנייה. לאחר מכן הקבוצה תמריא ליפן, שם היא תקיים שלושה משחקי אימון מול קבוצות מקומיות: קוואסקי, אוראה רד דיאמונדס וגמבה אוסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully