וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יילן ג'ונס חתם בהפועל חיפה לעונה הבאה

10.7.2022 / 10:51

הפורוורד (29, 2.01) ששיחק בניו אורלינס ודאלאס ב-NBA ובבאסקוניה ביורוליג מצטרף לקבוצה של שרון דרוקר, אחרי עונה בה עבר באיטליה וצרפת: "שחקן מגוון שיכול לשחק גם בפנים וגם בחוץ"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 10.7/ספורט1

הפועל חיפה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של הפורוורד האמריקאי ג'יילן ג'ונס, ששיחק בעונה שעברה בווארזה האיטלקית ובבורז' הצרפתית. ג'ונס הוא הזר השלישי שמצטרף לקבוצה החדשה של שרון דרוקר, אחרי שחתמו הרכז אנתוני היקי והסנטר דבונטה אפסון.

"לא בכל יום נוחת בארץ שחקן ברמת איכות כזאת ששיחק ברמות הגבוהות", סיפר יו"ר המועדון יובל רוסמן, "אין ספק שיש למה לצפות בשני צידי המגרש ואני משוכנע שג'יילן ג'ונס יהיה גורם משמעותי במטרות שהצבנו לקבוצה העונה".

המאמן שרון דרוקר אמר: "בבניית הסגל חיפשנו שחקן מגוון שיכול לשחק גם בפנים וגם בחוץ, עם יכולות אתלטיות, ומצאנו שחקן ברמה הזו. אנחנו מברכים את ג'יילן על בואו להפועל חיפה. אנחנו שמחים שבחר בנו להמשך הקריירה המקצוענית שלו. שתהיה לנו עונה כיפית ומהנה".

ג'יילן ג'ונס, הפועל חיפה. הפועל חיפה, אתר רשמי
"לא בכל יום נוחת שחקן ברמה כזו"/אתר רשמי, הפועל חיפה

ג'ונס (29, 2.01) שיחק שנתיים במכללת SMU, ישב עונה בחוץ, ועבר לשנתיים לאוניברסיטת טקסס A&M. אחרי שלא נבחר בדראפט שיחק בליגת הפיתוח במדי מיין, ובעונה לאחר מכן זכה לחוזה דו צדדי מניו אורלינס, כשהוא רושם ארבעה משחקים במדי הפליקנס וברוב העונה משחק בגרינסבורו מליגת הפיתוח. בינואר שוחרר מניו אורלינס והגיע לדאלאס על חוזה דו צדדי, כשהוא מקבל 12 משחקים במדי המבריקס ואת יתר הזמן מעביר בקבוצת הפיתוח טקסס לג'נדס.

בדצמבר 2018 חתם על חוזה דו צדדי עם קליבלנד, אך אחרי חודש שוחרר וסיים את העונה במדי באסקוניה ביורוליג שם רשם 4.5 נקודות ו-1.9 ריבאונדים ב-13 משחקים. בעונת 2019/20 חזר לארצות הברית ושיחק בקבוצת הפיתוח של וושינגטון, בה רשם 19 נקודות ו-8 ריבאונדים למשחק. את עונת 2020/21 פתח בוארזה האיטלקית, אך קרע את גיד אכילס וחזר לשחק רק בעונה שעברה בה רשם ב-12 משחקים 14.1 נקודות ו-5.5 ריבאונדים למשחק. את העונה סיים בבורז' הצרפתית עם 10.2 נקודות ו-4.3 ריבאונדים לערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully