וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתמה שלישית הקיץ: הפועל ירושלים החתימה את ספידי סמית'

10.7.2022 / 9:50

הגארד (29, 1.91) ששיחק בעבר במכבי חיפה ובעונה שעברה כיכב בריטאס וילנה, חתם לעונה אחת בבירה: "יש לי זכרונות טובים מהתקופה שלי בישראל". הסכם חסות נחתם עם מותג ההלבשה Givova

תקציר משחק האליפות: ריאל מדריד - ברצלונה 74:81/ספורט1

הפועל ירושלים הצליחה לצרף שחקן חיזוק שני לקראת עונת 2022/23. הרכז האמריקאי ספידי סמית', ששיחק במהלך עונת 2019/20 במכבי חיפה ובעונה שעברה כיכב במדי ריטאס וילנה, חתם לעונה אחת בקבוצה ומצטרף לנועם דוברת בקו האחורי של האדומים.

מאמן הקבוצה אלכסנדר דז'יקיץ' אמר על ההחתמה: "לספידי יש את כל הדרישות שחיפשנו ברכז. הוא יוכל לעזור לנו למצוא איזון בריא בין קליעה לבין יצירה עבור חבריו. הגישה שלו והתחרותיות שבו בשני צידי המגרש תפיק עבורנו תועלת רבה".

ספידי סמית' אמר לאחר החתימה: "אני נרגש מאוד להיות חלק מהפועל ירושלים. שמעתי המון על האוהדים המסורים שלנו ועל האווירה בארנה. יש לי זכרונות טובים מהתקופה הקצרה שלי בישראל ועכשיו אני מקווה לעשות משהו מיוחד עבור המועדון שלנו. אני מצפה מאוד להתחיל לעבוד עם המאמן דז'יקיץ', וכבר לא יכול לחכות שהעונה תתחיל".

ספידי סמית' שחקן מכבי חיפה. אתר מנהלת הליגה, אתר רשמי
החיזוק הזר השני. ספידי סמית'/אתר רשמי, אתר מנהלת הליגה

סמית' (29, 1.91) הוא בוגר אוניברסיטת לואיזיאנה טק משנת 2015. את הקריירה המקצוענית שלו ב-VEF ריגה, אך שוחר מיד וסיים את העונה במדי לוס אנג'לס דיפנדרס מליגת הפיתוח, שם שיחק גם בעונה לאחר מכן. סמית' המשיך לשנתיים נוספות בליגת הפיתוח במדי גראנד ראפידס דרייב.

לאירופה הוא יצא לראשונה בקיץ 2019, חתם בשולונוק ההונגרית, ובמהלך העונה עבר לשרלרואה הבלגית, היה אחד המצטיינים בקבוצה, אך העונה הסתיימה בשל הקורונה. ביוני 2020 חיזק את מכבי חיפה למשך חודשיים, ורשם 15 נקודות ו-7.7 אסיסטים בשישה משחקים. ההתקדמות שלו הייתה משמעותית יותר לאחר מכן. הוא פתח את עונת 2020/21 באנטוורפן, ואחרי שלושה משחקים עבר ללימוז'. הקיץ היה אחד השחקנים המובילים של ריטאס וילנה ורשם במדיה 10.9 נקודות ו-5.6 אסיסטים למשחק כשהקבוצה זוכה באליפות ליטא.

הסגל של הפועל ירושלים כולל נכון לעכשיו גם את נועם דוברת ואיתי שגב שממשיכים מהעונה שעברה, עוז בלייזר וליוואי רנדולף שחתמו, ועמית גרשון שנמצא כעת בסגל, אך עשוי בכל זאת לעזוב.

אגב, היום הודיעה הקבוצה על שיתוף פעולה בשלוש השנים הבאות עם מותג ההלבשה האיטלקי Givova. במסגרת שיתוף הפעולה, Givova, באמצעות חברת "ספורטגום", תספק קו הלבשה חדשני, יצירתי וייחודי להפועל ירושלים.

מהקבוצה נמסר: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה של הפועל עם מותג צומח וחדשני כמו Givova. השותפות הזאת תעניק מראה חדש ומרענן לקבוצה, ובעיקר - ייחודיות שתכלול מדי משחק רשמיים שטרם נראה בנוף הכדורסל הישראלי. מדובר בבשורה של ממש עבור האוהדים, שיוכלו ליהנות מקו מוצרים עשיר ומגוון עם עיצובים ייחודיים עבור הפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully