וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: מונצה מציעה ללואיס סוארס 5 מיליון יורו לעונה

עודכן לאחרונה: 10.7.2022 / 19:53

העולה החדשה לסרייה A יצרה קשר עם החלוץ האורוגוואי. יובנטוס מכינה הצעה על זאניולו שרוצה לעזוב את רומא, איסק על הכוונת של ריאל מדריד, יונייטד סימנה את ברובי

תיקתקנו, קליפ סיכום היום, 8.7/ספורט1

העברות

* נוטינגהאם פורסט הודיעה על רכישתו של הקיצוני עומאר ריצ'ארדס מבאיירן מינכן. הוא נרכש על ידי העולה החדשה לפרמיירליג תמורת כ-10 מיליון יורו מבאיירן מינכן וחתם לארבע שנים.

* הקשר רמי קאבלה, 32, שחזר לצרפת באפריל האחרון בעקבות המלחמה ברוסיה ושיחק חמישה משחקים במדי מונפלייה, עבר כשחקן חופשי לליל.
=
* אמפולי צירפה בהשאלה מיובנטוס את הבלם הבלגי בן ה-20 קוני דה ווינטר, אחרי שהאריך את חוזהו אצל הביאנקונרי עד 2026.

* בוכום שאלה מדינמו מוסקבה את הבלם האוקראיני בן ה-30 איבן אורדץ לעונה אחת.

* הבלם האיסלנדי הורדור מגנוסון (29) חתם לשנתיים בפנאתינייקוס אחרי שסיים חוזה בן ארבע שנים בצסק"א מוסקבה.

* אולימפיאקוס שלחה את החלוץ הניגרי הנרי אונייקורו בן ה-25 לעונת השאלה באדנה דמירספור הטורקית, לה תהיה אופציית רכישה בקיץ הבא.

שמועות

* על פי דיווחים באיטליה, לואיס סוארס קיבל הצעה מהעולה החדשה מונצה. המנכ"ל אדריאנו גליאני יצר קשר ישיר עם החלוץ בן ה-35 והציע לו 5 מיליון יורו לעונה. מונצה ביצעה חיזוק מרשים עד כה עם צירופם של סטפנו סנסי, מתאו פסינה, אנדראה ראנוקיה, אלסיו קראניו, אנדראה קארבוני וסמואלה בירינדלי.

* ניקולו זאניולו, שהחמיץ את משחק ההכנה הראשון של רומא בשבת, מעוניין לעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות הנוכחי. יובנטוס מכינה הצעה של השאלה עם התחייבות לרכישה בסך 50 מיליון יורו, אבל צריכה לפני כן למכור את מתייס דה ליכט.

* אחרי שלא הצליחה להחתים את קיליאן אמבפה, ריאל מדריד מחפשת חלוץ נוסף לסגל. על פי הדיווחים האחרונים שמגיעים מספרד, הבלאנקוס עוקבים כבר תקופה ארוכה אחרי אלכסנדר איסק ועשויים ללכת על חלוץ ריאל סוסיאדד ונבחרת שבדיה בן ה-22 בלבד.

* סרחיו רגילון, המגן השמאלי של טוטנהאם שלא יצא עם הקבוצה לדרום קוריאה, רוצה לחזור לסביליה, שצפויה להגיש הצעה לתרנגולים.

* מנצ'סטר יונייטד עוקבת אחרי בריאן ברובי, החלוץ ההולנדי הצעיר בן ה-20 שכבש אשתקד שבעה שערים במדי אייאקס. ברובי שייך לר.ב. לייפציג מהבונדסליגה.

* פבריציו רומאנו מדווח: ויניסיוס חתם על חוזה חדש בריאל מדריד. החוזה החדש יהיה בתוקף עד קיץ 2027, כפי שפלורנטינו פרס רצה. סעיף השחרור צפוי להיות אסטרונומי, ויעמוד על לא פחות ממיליארד יורו (!).

* אחרי שסיכמו כבר על העברת ראחים סטרלינג, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי יהיו בקשר בימים הקרובים בנוגע להעברתו של נתן אקה. סיטי דורשת סכום שקרוב ל-41 מיליון ליש"ט ששילמה עליו באוגוסט 2020.

* הדירקטור של נאפולי כריסטיאנו ג'ונטולי התעקש שקבוצתו לא תמכור את קאלידו קוליבאלי ואף אישר כי הוגשה לו הצעה לחתום על חוזה חדש תמורת 60 מיליון יורו לחמש שנים. הבלם מבוקש על ידי מספר קבוצות גדולות כמו ברצלונה ויובנטוס.

עוד בוואלה!

העברות בעולם: צ'לסי הגיעה לסיכום עם סיטי על רכישתו של סטרלינג

לכתבה המלאה
שחקן מנצ'סטר סיטי נתן אקה. James Gill - Danehouse, GettyImages
יחבור אל סטרלינג בצ'לסי? אקה/GettyImages, James Gill - Danehouse

* ליל רוצה להחתים את מוחמד באיו מקלרמון והגישה כבר הצעה של 10 מיליון יורו תמורת החלוץ בן ה-24.

* נוטינגהאם פורסט ממשיכה במסע החיזוק שלה וצפויה להשלים את רכישתו של נקו וויליאמס מליברפול תמורת 17 מיליון ליש"ט כבר היום.

* לאציו קרובה להשלמת רכישתו של שוער גרנאדה לואיס מקסימיאנו תמורת 10 מיליון יורו.

* הספונסר הראשי של מנצ'סטר יונייטד מפעיל לחץ כבד על המועדון להשאיר את כריסטיאנו רונאלדו בקבוצה. לא ברור עדיין מה תהיה ההשפעה של זה.

* טרינקאו נחת בליסבון לקראת מעברו לספורטינג ליסבון. קשר ברצלונה יימכר תמורת 10 מיליון יורו. טרינקאו היה מושאל לוולבס בעונה האחרונה, נרכש על ידי ברצלונה באוגוסט 2020 מבראגה תמורת כ-30 מיליון יורו.

* פולהאם צפויה להחתים את המגן הימני השווייצרי קווין אמבאבו, עליו תשלם 6 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully