וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה: יפתח זיו ימשיך בקבוצה כמתוכנן

9.7.2022 / 20:55

הגארד שחתם אשתקד לשנתיים יתחרה על דקות בקו האחורי העמוס של עודד קטש. השחקן היחיד שהצהובים טרם התייחסו למעמדו: ג'ייק כהן, שאמור להמשיך גם כן

עודד קטש מוצג כמאמן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים/צילום: רוני כנפו. עריכת וידאו: אביעד בלילי

מכבי תל אביב הודיעה הערב (שבת) רשמית כי הרכז יפתח זיו ימשיך כמתוכנן לעונת 2022/23. זיו חתם בקיץ שעבר לשנתיים במכבי, כאשר לאף אחד מהצדדים לא הייתה אופציית יציאה בקיץ הנוכחי.

הרכז הישראלי יהיה חלק מקו אחורי עמוס במיוחד, שכולל נכון לעכשיו את ג'ון דיברתולומיאו, עליו מומשה האופציה בשבוע שעבר, וויד בולדווין, לורנזו בראון, דארן היליארד ואוסטין הולינס. השחקן היחיד שהצהובים טרם הבהירו את מעמדו לקראת העונה הקרובה הוא ג'ייק כהן, שאמור להמשיך, אם כי במקביל הקבוצה בוחנת אפשרות לצרף זר תשיעי, כשאחד המועמדים הוא קייל ווילצ'ר - כפי שפרסמנו אתמול.

יפתח זיו שחקן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
נשאר לעונה שנייה. יפתח זיו/אודי ציטיאט

זאת תהיה עונתו התשיעית של יפתח זיו בליגה הבכירה והשנייה ביורוליג, לאחר שהגיע מהפועל גלבוע/גליל. בשנתו הראשונה במדי מכבי תל אביב תרם רכז הנבחרת 7 נקודות, 3.2 אסיסטים, 3 ריבאונדים ו-1.2 חטיפות ב-19.6 דקות למשחק בעונה הסדירה של ליגת העל. ביורוליג לקח חלק ב-25 משחקים ובלט במיוחד בניצחונות על פנאתינייקוס (9 נקודות) ומילאנו (6 ו-5 אסיסטים) בבית ועל ברצלונה (7 נקודות ו-2 חטיפות) בחוץ במחזור הנעילה של העונה הסדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully