וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב ריאל מדריד ובת זוגו נשדדו בחופשה: השף סימם אותם?

מינה בונינו ופדריקו ואלוורדה חוו התחלה מסויטת לבילוי באיביזה: 10,000 יורו נגנבו מהם, ייתכן שבאמצעות הרעלת מזון

מגש אירוח לליגת האלופות/רוני שרמייסטר

כוכב ריאל מדריד, פדריקו ואלוורדה, בסך הכל רצה לבלות חופשה מפנקת אחרי עונה ארוכה ומוצלחת שכללה אליפות וזכייה בליגת האלופות. אלא שהטיול שלו לאיביזה יחד עם בת זוגו מינה בונינו הפך לסיוט כבר ביום הראשון: העיתונאית גילתה בחשבון האינסטגרם שלה שהשניים נפלו קורבן לשוד, ייתכן שבאמצעות הרעלה.

בונינו, שסיפרה כי נגנבו כ-10,000 יורו מבית הנופש בו שהתה עם ואלוורדה, טענה כי עלה החשש שהשף שהם שכרו סימם אותם. "כשהגענו לבית, השף כבר היה שם. הוא אמר שיש רק מפתח אחד והוא ייקח אותו כדי שלא יפריע לנו כשהוא חוזר להכין ארוחת בוקר ביום שלמחרת", כתבה בת זוגו של הכדורגלן, שהצביעה על עוד כמה דברים מוזרים בסיטואציה, כמו למשל ש"האורות בבית נכבו לבד".

"יום לאחר מכן לא הייתי מסוגלת לקום מהמיטה. שלחתי הודעה לעוזרת כדי שתיקח את הבן שלי כי הכל הסתובב לי, הרגשתי רע מאוד, אבל חשבתי שזה בגלל שאני פדלאה ואני לא בכושר", המשיכה. "כעבור שעה ירדתי למטה וראיתי את המזוודות שלי בסלון, הכפכפים שלי זרוקים והעוזרת באמצע סידור של הכל. 'חיפשת פה משהו?', היא שאלה, אבל בגלל שעדיין הייתי מסוממת, בטח צחקתי ולא הבנתי כלום. אף אחד באותו רגע לא היה מספיק פיקח כדי לקלוט שמשהו פה לא תקין. כולם יצאו מנקודת הנחה שאני מסוגלת להשאיר הכל מבולגן ככה".

פדריקו ואלוורדה, ריאל מדריד. Silvestre Szpylma/Quality Sport Images, GettyImages
חופשה מסויטת. פדריקו ואלוורדה/GettyImages, Silvestre Szpylma/Quality Sport Images

בונינו התכוונה להתחיל את היום, וכשניגשה לקחת כסף מהתיק שלה - קלטה שהוא נעלם: "שם התחלתי לחשוב איך, מתי ואיפה הכסף. אז השף הופיע ואמר לי שהכל היה מבולגן כשהוא הגיע". החששות גברו כשהטבח הודיע לזוג שהוא לא מעוניין להמשיך לשרת אותם, מאחר שהוא לא מרוצה מעובדי המשרד שהשכיר להם את הבית כי "הדברים האלה תמיד קורים איתם", כך הסביר לפני שעזב.

"הגיעו האנשים מהמשרד והרימו הצגה שלמה, כשאמרו שאולי האוכל הורעל והם חושבים שהשף אשם, אז הם לקחו אותנו לבדיקות רעלים בבית החולים", הוסיפה בונינו, שיצאה נקייה בכל הבדיקות בדיוק כמו ואלוורדה. "הכל מאוד יעיל כדי שירוקנו לי את הבית בלי שאשים לב. בילינו את כל היום הראשון בבית החולים, כשחברה הקיאה עליי ונשדדתי על ידי אלמוני שראה אותי ישנה עירומה - שזה מה שהכי מפריע לי".

הזוג נשאר באיביזה שבועיים נוספים אחרי המקרה, שאירע ב-25 ביוני, אבל עבר לבית אחר עם אמצעי אבטחה גדולים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully