וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסר טווח, גם בגולף: צפו בסטף קרי עם חבטה מדהימה מ-90 מטר

הכוכב הראה שהוא פנומן לא רק בכדורסל כאשר הצליח להכניס כדור לגומה בניסיון אחד: "הבנתי שזה נכנס לפי הקריאות של האנשים"

דני אבדיה מתאמן על הקליעה עם המאמן האישי דרו האנלן/מתוך אינסטגרם

סטפו קרי לא מפסיק להדהים. כוכב גולדן סטייט, שנבחר ל-MVP של סדרת הגמר ב-NBA לאחר שהוביל את הווריריירס לאליפות רביעית בשמונה שנים מחולל ניסים גם על מגרש הגולף, כאשר אמש (שישי) החל להסתובב ברחבי הרשת תיעוד שלו כשהוא הצליח להכניס את הכדור לגומה במכה אחת ממרחק של 97 יארד (כמעט 90 מטרים)!

לאחר החבטה המוצלחת נראה סטף כשהוא חוגג לקול תשואות הקהל (מחזה די שכיח עבורו ממגרשי הכדורסל). "התגובה של הקהל הייתה מדהימה. הבנתי שהכדור נכנס לפי הקריאות של האנשים", אמר סטף המחוייך למראיין לאחר המכה המרשימה, לאחר שזה אמר לו "אין לך טווח", מה שנראה נכון למספר ענפי ספורט. התחרות במסגרתה חבט סטף את החבטה הבלתי שגרתית הזו היא ה-American Century Championship, כאשר היה זה הסיבוב הראשון של התחרות.

צפו בחבטה המדהימה של קרי

סטף קרי הוביל את גולדן סטייט ווריירס לזכייה רביעית תוך שמונה שנים באליפות ה-NBA בתום ניצחון 2:4 בסדרת הגמר מול בוסטון סלטיקס. במשחק מספר 6 בסדרה, בסיומו זכתה קבוצתו באליפות, קלע קרי 34 נקודות, להן הוסיף 7 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, כאשר בסיום המשחק הוכרז כ-MVP של סדרת הגמר לראשונה בקריירה שלו.

בנוסף, נבחר השנה סטף כ-MVP של גמר המערב בפלייאוף של הליגה הטובה בעולם וכאמור, גם לשחקן המצטיין במשחק האולסטאר לאחר שקלע בו 50 נקודות.

  • עוד באותו נושא:
  • סטף קרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully