וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הקשיים עם מקסו: מכבי תל אביב מנסה שוב את אופציית אמאדור

8.7.2022 / 17:30

הצהובים הציעו לברונדבי לרכוש את הבלם תמורת 1.4 מיליון יורו ומוכנה לשלם לו 485 אלף יורו לעונה, אבל בדנמרק טוענים שהמשא ומתן תקוע. כעת האפשרות להחזיר את הפורטוגלי עלתה שוב על הפרק, אך הסיכויים קלושים בשל ההתעקשות של סראגוסה להשאירו

תקציר משחק ההכנה: ווסטרלו - מכבי תל אביב 1:2/ספורט1

מכבי תל אביב ממשיכה להשקיע מאמצים רבים בהנחתת בלם זר, אבל מתקשה לקדם את המהלך. היום (שישי) דווח בתקשורת הדנית על ההצעה הנדיבה שהצהובים העבירו לברונדבי בניסיון לרכוש את אנדראס מקסו. לפי הדיווח, מכבי תל אביב הציעה 1.4 מיליון יורו תמורת השחקן, שסכום שהקבוצה הדנית מחשיבה כנמוך מדי ולכן לא מוכנה להיכנס למשא ומתן ממשי בשלב זה.

התנאים שמכבי תל אביב הציעה לבלם מפתים למדי. לפי הדיווח, הצהובים הציעו למקסו חוזה לשלוש שנים עם שכר עונתי של 485 אלף יורו. יחד עם זאת, הסיכויים שהעסקה תצא לפועל נראים נמוכים כרגע בשל הדרישות הגבוהות של ברונדבי.

ז'איר אמאדור, ריאל סראגוסה. GettyImages
עוד ניסיון, למרות שהסיכוי נמוך. אמאדור/GettyImages

לאור הקשיים במשא ומתן עם ברונדבי, הקבוצה בוחנת שוב את אופציית ז'איר אמאדור. הבלם הפורטוגלי בן ה-32 החל השבוע את מחנה האימונים עם סראגוסה במדיה הוא חתום לעונה הבאה, וגם הסיכויים שהוא יגיע נראים קלושים כרגע. הקבוצה הספרדית מרוצה מאוד מאמאדור ומתעקשת להשאירו, למרות שהוא מעורר עניין בקבוצות אחרות, ביניהן מכבי תל אביב. בימים האחרונים סראגוסה אף העמידה למכירה את אנריקה קלמנטה, הבלם שמתחרה עם אמאדור על דקות, צעד שמרמז על כוונותיה ונכונותה להשאיר את הפורטוגלי בכל מחיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully