וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטיום דולגופיאט נפצע בכף רגלו ויחמיץ את אליפות ישראל

עודכן לאחרונה: 8.7.2022 / 15:27

מדליסט הזהב האולימפי נפצע בכף רגלו הימנית והוא בספק גם לאליפות אירופה שתיערך בעוד חמישה שבועות במינכן: "חבל שזה קרה לי בתזמון הזה"

המתעמל ארטיום דולגופיאט (מכבי תל אביב), האלוף האולימפי בתרגיל הקרקע, טוקיו 2020, נפצע בכף רגלו הימנית ולא ישתתף באליפות ישראל הקרובה (יום שלישי 19.7.2022) שתתקיים בהדר יוסף, במסגרת משחקי המכביה ה-21.

דולגופיאט אמור לשאת את לפיד המכביה בטקס הפתיחה ב-14 בחודש בירושלים בצוותא עם האלופה האולימפית בהתעמלות אומנותית לינוי אשרם. מכבי תל אביב קבוצתו של דולגופיאט הודיעה שהוא סובל משבר מאמץ בכף הרגל. לאחר קבלת האבחנה הרפואית החליט הצוות הרפואי המטפל בדולגופיאט וצוות האימון שלו בראשותו של סרגיי ויסבורג, לוותר על הופעתו באליפות ישראל.

קבלת הפנים של ארטיום דולגופיאט בנתב"ג. ראובן קסטרו
בספק לאליפות אירופה. דולגופיאט עם הזהב האולימפי/ראובן קסטרו

נכון לעכשיו גם הופעתו באליפות אירופה בעוד כחמישה שבועות במינכן גרמניה מוטלת בספק. הצוות הרפואי בראשותו של הפיזיותרפיסט אדם באדיר, החל בתהליך ריפוי מהיר של דולגופיאט מתוך מגמה לנסות להכשיר אותו לאליפות אירופה.

ארטיום דולגופיאט אמר היום: "אני מאוכזב מאד מהמצב אליו נקלעתי בנקודת הזמן הזאת. פציעה כידוע היא חלק מהמשחק. חבל שזה קרה לי עכשיו לפני אליפות ישראל ואליפות אירופה. אעשה יחד עם הצוות הרפואי והמקצועי שלי את כל המאמצים כדי שאוכל להשתתף באליפות אירופה, תחרות מטרה ראשונה שלי בדרך למשחקים האולימפיים, פריז 2024".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully