וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם עם דגל פלסטין השתרבב למשלחת הישראלית בטקס פתיחת משחקי העולם

צפו בתקרית פוליטית חריגה באירוע הפתיחה בארצות הברית: בחור מקומי הצליח לעבור את מעגלי האבטחה וצעד עם דגל פלסטין לצד נושאי הדגל הישראלי

גביע העולם דגל פלסטין/יחצ

אירוע חריג נרשם אתמול (חמישי) בטקס פתיחת משחקי העולם 2022 הנערכים הקיץ בברמינגהאם, אלבמה שבארצות הברית: בחור מקומי הצליח לפרוץ את מעגלי האבטחה והשתרבב לתוך המשלחת הישראלית, כך שלצד דגלי ישראל שהונפו על ידי חברי המשלחת בטקס, הונף בגאון גם דגל פלסטין.

לפי ההודעה שנמסרה מטעם התאחדות אילת המאגדת את ענפים הספורט התחרותי שאינו אולימפי, "הנוכחות של אנשי האבטחה הייתה לקוייה ואפשרה לכך לקרות". הוועדה המארגנת עצרה את הבחור ושיגרה התנצלות רשמית למשלחת הישראלית שהצטרפה לגינוי של הגב' ענת סולטן דדון, הקונסולית של ישראל בדרום מזרח ארצות הברית.

משחקי העולם דגל פלסטין. אתר רשמי, צילום מסך
תקרית לא נעימה בטקס הפתיחה בארצות הברית/צילום מסך, אתר רשמי

אריק קפלן, נשיא התאחדות אילת מסר: "מדובר בארוע חריג שאסור היה שיקרה ובסיטואציה אחרת עלול היה להסתיים בצורה הרבה יותר מצערת. פנינו באופן מיידי, יחד עם גב' ענת סולטן דדון הקונכ"ל באטלנטה והבענו את מחאתנו על הליקויים באבטחת הטקס ועל כך שדבר כזה יכול היה לקרות. עם זאת, אני שמח וגאה על כך שלמרות הניסיון לפגוע בתדמית מדינת ישראל והמשלחת - הקהל באצטדיון קיבל את המשלחת במחיאות כפיים ובאהבה גדולה. אנו נעשה הכל לייצג את המדינה באופן הטוב ביותר ולהמשיך להביא גאווה למדינתינו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
נבחרת הלה קרוס של ישראל. יחצ,
הישג נאה. נבחרת הלקרוס/יחצ

ניצחון היסטורי בלקרוס

משחקי העולם נפתחו בניצחון עבור נבחרת הלקרוס של ישראל, שמשתתפת לראשונה במשחקים, 20:21 על יפן בהארכה, כשיצחק קידש כובש את שער הניצחון. קפלן: "התחלה מדהימה למשלחת ישראלית - ניצחון בגול זהב, על נבחרתה החזקה של יפן, מוכיח את הרצון ורוח הלחימה של המשלחת, אנחנו עם הפנים קדימה למשחק הבא ומצפים לנצח גם אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully